חברת שיווק דיגיטלי – כל בעל עסק מכיר היום בחשיבות של שיווק דיגיטלי לטובת קידום העסק.
גם בעלי עסקים שבעבר היו ספקנים לגבי השימוש באינטרנט לצרכי פרסום או ש"הסתפקו" בלקוחות הקיימים שלהם ראו לאורך השנים איך העבודה הלכה ופחתה כיוון שהלקוחות שלהם לאט לאט עוברים אל המתחרים. הסיבה לכך היא שאותם לקוחות נחשפים לפרסומים שונים ברחבי האינטרנט, בין אם הם גולשים במחשב הביתי, במחשב נייד או בסמארטפון שלהם ונחשפים לעסקים מתחרים, למבצעים מיוחדים שלהם, נרשמים אולי לתפוצה שלהם ונבנה אמון עמוק יותר בין הלקוח למותג מה שגורם לו ללכת למקום החדש.
כדי להצליח בסביבת השיווק הדיגיטלית יהיה על בעל העסק לעבוד עם משרד פרסום מקצועי ומנוסה על מנת שידע להתאים את טכניקות הפרסום המתאימות לעסק בהתאם לתקציב שלו, למידת התחרות בתחום, לקהל היעד וכו'.
הערה: חברות הפרסום לא יודעות להתמודד עם לקוחות שמבקשות מהן שירותי SEO, הכוונה לקידום אתרים בגוגל, לשם כך יש מומחים לקידום אתרים או לחלופין שחברת הפרסום תשכור אחד כזה שייתן את השירותים הנדרשים אך היא כמובן תיקח עמלה מכובדת (כ 30% מסך העסקה) לכך ולצערנו גם לא ממש תדע לנהל את הפרויקט ביד רמה, לכן אנו ממליצים לכם לקחת שירותי קידום אתרים בגוגל מחברה לקידום אתרים בגוגל שיודעת להתמודד בתחומים תחרותיים, אבל על זה נעמיק במאמר אחר.
מהם שרותי השיווק הדיגיטלי שמספקת לכם החברה?
הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא שחברת שיווק דיגיטלי יכולה לספק לכם קידום אתרים ושירותי פרסום במקום אחד. אם החברה מספקת למשל רק שירותי ניהול קמפיינים ממומנים אז אתם מוגבלים מבחינת התוצאות שאתם יכולים לקבל. באותה מידה חברה המספקת רק קידום אתרים. ייתכן וזה יביא לכם תוצאות אולם לעתים תצטרכו לשלב 2-3 טכניקות פרסום במקביל, גם לטווח הקצר וגם הארוך וכמובן לפרסם בצורה נכונה לאחר אפיון קהל היעד והיכן הוא עשוי להימצא באינטרנט.
תיק עבודות והמלצות של חברת הדיגיטל הבאה שלך – מה לבדוק?
בבחירת חברת שיווק דיגיטלי תיק העבודות הוא משהו שאתם רוצים לבדוק. לדוגמה: אם אתם בוחנים שירות קידום אורגני של חברה מסוימת תרצו לראות אילו עסקים היא מקדמת, לוודא שאין ניגוד אינטרסים בין הקידום של לקוחות מאותו התחום, אילו תוצאות היא מספקת לעסקים אחרים וכך הלאה. אותו דבר אגב לגבי טכניקות פרסום אחרות, בניית אתרים ועוד.
מחיר העבודה נמוך מדי? כדאי שתכירו מול מי אתם עובדים:
קחו בחשבון שעבודת שיווק באינטרנט יכולה להיות סיזיפית, מורכבת ולדרוש משאבים כלכליים רבים לאורך הזמן. על כן אם חברה מנסה לפתות אתכם בהצעת מחיר נמוכה דעו כי השירות לא יהיה מספיק מקצועי, לא מלא או שאיש המקצוע אינו מעריך מספיק את העבודה והיכולות שלו.
תכנים נוספים:
מבנה חברת שיווק דיגיטל ועובדיה:
גם אם מדובר בחברת בוטיק קטנה ולא משרד פרסום של עשרות או מאות עובדים, טוב שיש כמה עובדים שלכל אחד תחום ההתמחות שלו. שלא יקרה מצב שעובד אחד מטפל בכל טכניקות הפרסום שלכם, גם בבניית האתר וגם בעיצוב הגרפי שלו., חברת גל ים סטודיו נכון להיום עם צוות של כ 10 עובדים ויש לנו מחלקות שונות כגון, מחלקת עיצוב גרפי, קופי, קריאייטיב, מחלקת פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק סושיאל, מחלקת ה SEO ובניית אתרים, בכל פרויקט יוקצה לך מנהל פרויקטים שאמון על המחלקה כך שהוא ינווט בין שאר הצוות וידאג לתת לך את השירות הטוב והמהיר ביותר.
מה תהיה מידת המעורבות שלכם?
אתם לא צריכים לדעת כל צעד קטן שהחברה עושה אולם מה תקבלו בדוח שכן יעזור לכם להיות יותר מעורבים?
בקשו שהדוח החודשי יכלול קישורים לתכנים שהועלו לאתר החברה, קישורים שנוצרו לאתר מרחבי הרשת, דוח מיקומים, דוחות לגבי כמויות הגולשים והתנהגותם ועוד.
אף חברה לא תגלה לכם את כל טכניקות ותוכניות העבודה שלה אולם טוב להיות מעורבים במה שקורה לפחות באמצעות דוח חודשי מסודר.