ניהול קמפיין בגוגל – אז לאלו מכם שאינם מכירים את הכלי של גוגל אדוורדס אנו נקדים ונאמר שיותר משתי מיליון בתי אב בישראל מחוברים כיום וגולשים באינטרנט, כמחצית מהם גולשים בפס רחב.
גוגל ישראל ובכלל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים בעולם עם נתח שוק של כ 92% ולכן כמעט רוב החיפושים ברחבי האינטרנט מתבצעים דרכו. ולכן פרסום בגוגל אדוורדס בתי עסקים שונים עובד, רק צריך לעשות את הפרסום בצורה נכונה!
ניהול קמפיין בגוגל – פרסום בגוגל אדוורדס באמצעות כלי Google Adwords
כפי שרובכם כבר יודע קיים יחס ישיר למיקומי התוצאה בתשובות של גוגל לבין כמות הכניסה לאתר של הספק, ככל שהאתר הספק יהיה ממוקם במיקומים גבוהים בתוצאות, יכנסו אליו יותר לקוחות פוטנציאליים, ולכן בעקבות זאת קיימת תחרות עצומה על המיקומים של אתר בגוגל לדף הראשון בתוצאותיו.
הפרסום בגוגל, עם מערכת Google AdWords, מאפשר לעסק שלך לפרסם ולהיות בתמונה התחרותית ביותר שקיימת בעולם, עסקים רבים מפרסמים בגוגל אדוורדס וכפי שנמצא שם נוכל לומר שאם אתה לא שם אתה לא קיים!
נתחיל בכך שאנו נשמח להביא לכם הטבה שגוגל מספקת ללקוחות חדשים (ראו הטבה בתחתית העמוד).
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
על מנת לקבל את ההטבה יש להצטרף לחברת גל ים סטודיו, לחצו על ההטבה ומלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם. הערה: זהו "שובר התנסות" לפרסום ראשוני בגוגל בגובה של 300 ש"ח ומשתנה בהתאם למבצעים של גוגל מפעם לפעם.
כשאתה רוצה ליצור תנועה לאתר שלך ושהגולשים שלך יהיו איכותיים על מנת לקבל את התמורה המקסימלית שהשקעת, חברת גל ים סטודיו תספק עבורך את פתרונות השיווק החזקים והמתקדמים ביותר כיום – אם ע"י פרסום בגוגל ע"י הקמה וניהול של קמפיין PPC, הפקת דפי נחיתה מקצועיים כולל עיצוב גרפי ושיפור יחסי המרה, A/B TESTING ועד הפקת ניוזלטר, קידום אורגני בגוגל, ניהול וגיוס מועדון לקוחות ועוד.
חברתנו עם ניסיון רב בהקמת קמפיינים וניהול בתקציבים קטנים וגדולים, בשפה האנגלית, עברית וערבית, יש לנו את הצוות לתרגום באנגלית, עברית וערבית ואת היכולת לפרסום בגוגל לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד.
מחקר מילות מפתח – תחילה של כל קמפיין פרסומי טוב
על מנת להתחיל ללכת צריך ראשית לזחול, על מנת לבנות בית צריך להתחיל בחפירה או בבניית יסודות טובים. בדיוק גם כאן לפני שלב פרסום בגוגל צריך לדעת למה לכוון, במקרה הזה אין כמו מחקר מילות מפתח מעמיק לתחום, מחקר מתחרים שיכול לתת לכם את הכיוון הנכון ואפילו להכיר קצת יותר טוב את העסק שלכם, כן כן…אם תעשו בצורה נכונה את התהליך כנראה שתלמדו הרבה על העסק שלכם והמתחרים
ראו דוגמא למחקר מילות מפתח שעשינו לעורך דין דיני עבודה
מילת מפתח | כמות חיפושים חודשי (ממוצע) | מילת מפתח | כמות חיפושים חודשי (ממוצע) |
עורך דין לדיני עבודה | 590 | עורך דין דיני עבודה | 4400 |
עורכי דין לדיני עבודה | 590 | עורך דין דיני עבודה ייעוץ חינם | 320 |
עורך דין דיני עבודה ייעוץ חינם | 320 | דיני עבודה עורך דין | 260 |
עורך דין דיני עבודה חיפה | 140 | דיני עבודה עורכי דין | 260 |
עורך דין דיני עבודה ירושלים | 90 | עורך דין דיני עבודה באר שבע | 140 |
עורך דין דיני עבודה בראשון לציון | 90 | עורך דין דיני עבודה חיפה | 140 |
עורך דין לדיני עבודה ייעוץ חינם | 70 | עורך דין דיני עבודה בצפון | 110 |
עורך דין מומלץ דיני עבודה | 70 | עורך דין דיני עבודה מומלץ | 90 |
עורך דין דיני עבודה פיטורים | 70 | עורך דין דיני עבודה ירושלים | 90 |
עורך דין דיני עבודה בקריות | 70 | עורך דין דיני עבודה בראשון לציון | 90 |
עורך דין לדיני עבודה באר שבע | 50 | עורכי דין דיני עבודה מומלצים | 90 |
עורך דין לענייני עבודה מומלץ | 50 | עורך דין דיני עבודה פיטורים | 70 |
עורך דין דיני עבודה לפי אחוזים | 40 | עורך דין דיני עבודה אשדוד | 70 |
עורך דין דיני עבודה במודיעין | 40 | עורך דין דיני עבודה תל אביב | 70 |
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
מחקר נוסף לניהול קמפיין שביצענו בתחום המסעדות
במבנה הבא תוכלו לראות עלות קליק ועלות המרה לפניה (הערכה בלבד), מתבסס ע"פ פניה אחת מ 10 הקלקות, ז"א ליד ל 10 גולשים שהגיעו לאתר (בהנחה ומדובר באתר או דף נחיתה מקצועי, נעים לגולש ומניע לפעולה בצורה נכונה)
מילת מפתח | כמות חיפושים חודשי (ממוצע) | עלות הקלקה (מחיר ממוצע) | עלות המרה (לפי פניה אחת ל 10 הקלקות) |
מסעדה בתל אביב | 33100 | ₪0.68 | ₪6.80 |
מסעדה בחיפה | 12100 | ₪1.50 | ₪15.00 |
מסעדה באילת | 12100 | ₪2.10 | ₪21.00 |
מסעדה בירושלים | 12100 | ₪1.10 | ₪11.00 |
מסעדה באשדוד | 6600 | ₪0.82 | ₪8.20 |
מסעדה בצפון | 5400 | ₪1.88 | ₪18.80 |
מסעדות בצפון | 5400 | ₪1.94 | ₪19.40 |
מסעדות בקיסריה | 5400 | ₪0.55 | ₪5.50 |
מסעדה ברחובות | 4400 | ₪1.01 | ₪10.10 |
מסעדה בראש פינה | 3600 | ₪0.47 | ₪4.70 |
מסעדה בטבריה | 3600 | ₪0.75 | ₪7.50 |
מסעדות ברמת החייל | 3600 | ₪0.24 | ₪2.40 |
מסעדה כשרה בראשון לציון | 3600 | ₪0.89 | ₪8.90 |
מסעדות בראש פינה | 3600 | ₪0.49 | ₪4.90 |
מסעדה ביפו | 3600 | ₪3.07 | ₪30.70 |
מסעדה בעכו | 2400 | ₪1.14 | ₪11.40 |
מסעדה באזור | 2400 | ₪1.02 | ₪10.20 |
מסעדה באר שבע | 2400 | ₪0.92 | ₪9.20 |
מסעדת דגים באשדוד | 2400 | ₪1.38 | ₪13.80 |
מסעדות בנווה צדק | 2400 | ₪0.31 | ₪3.10 |
מסעדות בעכו | 2400 | ₪1.18 | ₪11.80 |
בר מסעדה בתל אביב | 2400 | ₪1.70 | ₪17.00 |
מסעדה ברמת ישי | 1900 | ₪1.82 | ₪18.20 |
מסעדה בנצרת | 1900 | ₪0.93 | ₪9.30 |
מסעדה בנהריה | 1900 | ₪1.35 | ₪13.50 |
מסעדה איטלקית בהרצליה | 1900 | ₪1.16 | ₪11.60 |
מסעדות ברמת ישי | 1900 | ₪1.88 | ₪18.80 |
מסעדות בנהריה | 1900 | ₪1.40 | ₪14.00 |
מסעדות בעין כרם | 1900 | ₪2.79 | ₪27.90 |
מסעדה ברעננה | 1900 | ₪0.64 | ₪6.40 |
מסעדה בשרון | 1900 | ₪0.57 | ₪5.70 |
מסעדה בשרית | 1600 | ₪2.96 | ₪29.60 |
מסעדות ביהוד | 1600 | ₪1.12 | ₪11.20 |
מסעדה בשרית כשרה | 1600 | ₪1.75 | ₪17.50 |
מסעדות בכרמיאל | 1300 | ₪1.10 | ₪11.00 |
מסעדה כשרה ברחובות | 1300 | ₪0.67 | ₪6.70 |
מסעדות בקריית שמונה | 1300 | ₪1.17 | ₪11.70 |
מסעדת דגים באילת | 1000 | ₪2.46 | ₪24.60 |
בר מסעדה תל אביב | 1000 | ₪2.02 | ₪20.20 |
מסעדות בערד | 1000 | ₪0.54 | ₪5.40 |
מסעדות בשוק מחנה יהודה | 1000 | ₪0.27 | ₪2.70 |
מסעדות בדיזנגוף | 880 | ₪0.30 | ₪3.00 |
מסעדות במטולה | 880 | ₪1.10 | ₪11.00 |
מסעדות בנס ציונה | 880 | ₪0.75 | ₪7.50 |
מסעדות בנתיבות | 880 | ₪1.26 | ₪12.60 |
מסעדות בשדרות | 880 | ₪8.70 | ₪87.00 |
מסעדה באזור הכנרת | 720 | ₪0.52 | ₪5.20 |
מסעדות בדרום | 720 | ₪0.84 | ₪8.40 |
מסעדות חלביות בירושלים | 720 | ₪1.39 | ₪13.90 |
מסעדות ביקנעם | 720 | ₪1.71 | ₪17.10 |
מסעדות במחנה יהודה | 720 | ₪0.26 | ₪2.60 |
מסעדות בממילא | 720 | ₪0.12 | ₪1.20 |
מסעדות בקצרין | 720 | ₪0.67 | ₪6.70 |
מסעדה באמירים | 590 | ₪0.81 | ₪8.10 |
מסעדות כשרות בוינה | 590 | ₪0.70 | ₪7.00 |
מסעדה בלונדון | 590 | ₪0.45 | ₪4.50 |
מסעדות בכפר תבור | 480 | ₪1.33 | ₪13.30 |
מסעדות בעמק האלה | 480 | ₪3.90 | ₪39.00 |
בר מסעדה בראשון לציון | 480 | ₪1.03 | ₪10.30 |
מסעדות ביכין סנטר | 390 | ₪0.47 | ₪4.70 |
טאנטי באצ'י מסעדה איטלקית | 390 | ₪7.79 | ₪77.90 |
מסעדות בלימן | 390 | ₪1.22 | ₪12.20 |
מסעדות מומלצות בלונדון | 390 | ₪0.41 | ₪4.10 |
מסעדות בגבעת שמואל | 320 | ₪2.91 | ₪29.10 |
מסעדה הודית בתל אביב | 320 | ₪1.53 | ₪15.30 |
רוצים לדעת כמה יעלה לכם פניה הפרסום בגוגל?
קל!!! לאחר שנעשה לכם מחקר מילות מפתח מעמיק בתחום שלכם נוכל ליצור סימולציה של עלות המרה לליד ועלות מחיר לסגירת עסקה, או מכירת מוצר, מדהים נכון? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לאפיין פעילות ולקבל מחקר מילות מפתח מדויק לצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאם איתנו שיחת ZOOM וניתן לכם ייעוץ בחינם.
רוצים לעשות את זה לבד? אז על מנת לגשת למחקר מילות מפתח כמו שצריך תקשיבו לקטלין מ Google Adwords
במידה וזה טכני מדי בשבילכם אתם מוזמנים ליצור קשר, זה בדיוק השירות שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו 🙂
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
מהם הכובעים אותם חובש מנהל קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס?
מנהל קמפיינים ממומנים מצליח אוחז במספר רב של כובעים אותם למד עם השנים ומביא לידי ביטוי בניהול הקמפיין שלך בגוגל. אגב, אילולי היו לו הכובעים הללו אז כנראה שהתוצאות שלנו היו פחות טובות, אמינות ומקצועיות.
כובע השיווק: כובע השיווק הוא ראיית השיווק שיש לאותו מנהל קמפיינים בגוגל אדוורדס, את הראייה השיווקית ניתן לראות במספר אופנים..אם בשילוב של משפטי המחץ שמניעים לפעולה, אם באריזה הגרפית השוטפת את כל מסע הפרסום ועד דף הנחיתה.
כובע המדיה הדיגיטלית: כובע המדיה הדיגיטלית הוא כובע חשוב, כי מנהל הקמפיינים שלך חייב לדעת את השפה, מהם הגדלים של הבאנרים ברימרקטינג או מהם החוקיות של אחוזי התוכן שמותר בבאנרים בפייסבוק וכד, מעבר לכך על מנהל הקמפיין לדעת הערכת עלויות, לבצע חקר מילות מפתח, להבין ולשחות טוב מאוד בכל עולם הדיגיטל שעומד בפניו, כל זאת על מנת למקסם את יעילות הקמפיין ולמזער עלויות מיותרות. בנוסף מנהל הקמיינים שלך חייב להכיר את הטרנדים בתחום השיווק אונליין, לדעת ולמצוא את קהל היעד שלך ולפלח אותם בצורה מקצועית ונכונה, כל זאת על מנת ליצור קמפיין אפקטיבי באמת, עם יחס המרה מדויק וטוב.
כובע קופירייטר: אם מנהל הקמפיין הממומן שלך עילג, ואין לו את הקופי הנכון עבור ניהול קמפיין בגוגל, לא עשינו בזה כלום. כבר החלטת להשקיע סכום כסף חודשי, חברת שיווק וקידום קמפיינים שתיקח אותך קדימה, לא תיקח מישהו שמבין עניין? יודע להתנסח כמו שצריך ולהבין את המוצר או את השירות אותו אתה נותן?..אחד כזה שכותב את הסלוגן לקמפיין ממומן ותופס את עיני כל הלקוחות הפוטנציאליים שלך? מלבד זאת, המטרה הסופית היא לידים רלוונטיים ואיכותיים, אז הניסוח קודם לכל, אפילו לויז'ואל הגרפי.
כובע ויז'ואלי: כן, בדיוק כמו שאת העין שלכם תופסת תמונה, סלוגן טוב…כך השלמת הויז'אול חשובה ולא פחות מהסלוגן או הקופי אותו תבנו בקמפיין (אכן זה מנוגד למשפט בפסקה הקודמת), דמיינו לכם את עצמכם בתערוכה, יש הרבה מאוד מציגים…מדרך הטבע לא תלכו לכל דוכן ודוכן, אז תשאלו את עצמכם באיזה דוכן באמת תעצרו על מנת לראות את המוצר או השירות של בעל הדוכן? כנראה שברוב המקרים אתם תעצרו אם ישאלו אתכם שאלה, תשאלו את עצמכם למה שאלו אתם שאלה?! התשובה לכך תהיה כי משהו תפס לכם את העין, איש המכירות זיהה את זה ומיד ניגש לשאול אם אתם צריכים עזרה.
זהו תכסיס מוכר וידוע, החכמים שבמציגים שמים פלאזמה עם סרטוני תדמית או מוצר, זאת על מנת שהעוברים ושווים יצפו ואילו איש המכירות יקבל מספיק הזדמנויות לייצר עם העוברים ושווים את הדיאלוג…כובע ויז'אולי הוא אחד הכלים המנצחים שיש ומשלימים את התוכן בצורה טובה ומנצחת.
כובע אנליטי: אז יופי, ניהול קמפיין ממומן מנוהל ביד רמה והקמפיין נחשב למוצלח ויש לכם המון לידים, מעבר למצופה, אך מה תעשו כשהקמפיין מעולה אך הלידים אינם איכותיים? כיצד תוכלו למדוד את זה? כן כנראה שכאן תזדקקו למוח אנליטי, כזה שרואה מספרים, חושב אופטימיזציה, יש לו יכולת מדידה של מספר עצום של פרמטרים באמצעות כלים חדישים הנותנים לו את המידע הנחוץ כגון סטטיסטיקות, יכולת החזר השקעה (R.O.I) ומכך נוכל להפיק ולמדוד את הקמפיין ברזולוציות שונות, רק אם תמדדו את הקמפיין מתחילתו ועד סופו תוכלו להתייעל ולייעל את הקמפיין, מומלץ לקחת את המאסטר שלנו לכך (זוכרים את דודו ממחסני תאורה? גם לנו יש אחד כזה).
תחום ניהול קמפיין בגוגל או מקצוע למומחי פרסום בפלטפורמת גוגל PPC הוא מקצוע של מומחה לקידום אתרים ופרסום אשר מחייב הבנה שיווקית, ידע טכני בדיגיטל, הבנה וזיקה לקופירייטינג, הבנה בויז'ואל, ראש קרמינל באנליטיקה לצד יכולת למידה מתמדת. זאת מאחר ובענף ישנם הרבה שינויים, לכן מנהל הקמפיין צריך להיות בעל יכולות למידה עצמית, הבנה שמספר תחומים במקביל ועוד.
הערה: ישנם תחומים סופר תחרותיים והעלויות משתנות מתחום לתחום, עליכם להתייעץ לפני בחירת חברה לניהול הקמפיין מכיוון שייתכן והתקציב שלכם לא נכון ולא יספק את התוצאות בהם אתם רוצים, לכן אנו ממליצים לכם להתקשר לייעוץ ראשוני בחינם שיכול לחסוך לכם בכסף רב, תנו לנו לעשות לכם סימולציה ובדיקת התכנות ע"פ התחום.
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
- ניהול קמפיין עבור עורכי דין
- קידום אתרים גדולים
- קידום בגוגל Google My Business
- 3 טיפים לפרסום נכון בגוגל שחובה להכיר
דוגמא בסרטון הבא – כך נראה קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס
הטבה תתקבל במידה ויש הקצאה מגוגל אדוורדס להטבה עבור חשבון חדש, בתנאי והנכם מעוניינים בשירותי החברה (GalyamStudio) לניהול הקמפיין הפרסומי.
שאלות נפוצות על ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
ראשית חשוב שתבינו מה זה קמפיין ppc, ppc זה ראשי התיבות של Pay Per Click, לרוב ניתן בקמפיין ppc לקבוע ידנית את הביד אותו אנו מוכנים לשלם לביטוי מסויים על מנת להיות במקומות הגבוהים, שימו לב לא בהכרח מי שיהיה לו את התקציב הגבוה ביותר הוא זה שיהיה במקום הראשון, לגוגל מספר רב של פרמטרים ושירות הניהול של הקמפיין דורש ממי שמבצע את זה אופטימיזציה כמעט יומית על מנת לגרום לקמפיין לעובד בצורה מקצועית ונכונה.
כמובן בכל דבר נותן השירות מודד את כמות שעות העבודה וע"פ זה מתמחר ללקוח, לכן לפני תמחור צריך להבין לעומק את גודל הפעילות עבור האתר, אתר עם דף נחיתה בודד לא דורש התעסקות כמו אתר חנות עם 1,000 מוצרים לדוגמא. המחיר בשוק נע בין ה 800 ₪ ל 2,500 ₪ לניהול קמפיין לחודש או לפי X אחוזים מגובה הקמפיין אותו מנהלים.
אני יכול לנהל את הקמפיין שלי לבד?
חד משמעי כן! השאלה אם אתה יכול להשקיע בניהול הקמפיין ולבחון אותו באותה הצורה שמנהל קמפיין מקצועי יכול לעשות, עם ניסיון בניהול קמפיינים גדולים וקטנים ובעבודה השוטפת היומיומית. מנהל קמפיין בגוגל יודע כמעט בכל זמן נתון את יחסי ההמרה והאם יש סטיות שדורשות טיפול מהיר (על מנת לא להפסיד כסף מיותר), במידה והוא מוצא התיקון של הסטיה יחסית מהיר, תשאל את עצמך כבעלים של עסק כנראה תצטרך לנהל אותו, למכור? להפיק דוחות? ועוד ועוד, האם יהיה לך את הזמן הנדרש לנהל גם קמפיין? האם תהיה לך אפשרות לזמינות מיידית כמו שיש למנהל הקמפיינים שלך?
האם חשוב לעשות מחקר מילות מפתח?
מחקר מילות מפתח זהו הדבר הבסיסי איתו מתחילים, ללא מחקר מילות מפתח מעמיק לא רצוי להתחיל את הקמפיין. המחקר נותן אינדיקציה על כמות החיפושים ועל המחיר עבור כל ביטוי אשר נדרש לקידום ממומן בגוגל.