ניהול אינסטגרם עסקי – כיום, כל עסק שמכבד את עצמו ידאג שמתבצע אצלו ניהול אינסטגרם עסקי בצורה טובה.
זוהי רשת מגוונת, המאפשרות לתעד רגעים, תמונות ופוסטים מהחיים בכל רגע נתון בטלפון הנייד, בייחוד שכל היום הוא מחובר לכם ליד.
אז אם עוד אין לכם חשבון אינסטגרם עסקי, כדאי שתפתחו ותיפתחו לקהל חדש לעסק שלכם ותיראו איך ההצלחה מתחילה לפרוח בין רגע.
כך מתבצע ניהול אינסטגרם עסקי בצורה נכונה:
1.עדכונים שוטפים – הרשת החברתית הדינמית ביותר שקיימת כרגע, האינסטגרם, מתעדכנת כל יום ואנו לא מספיקים לעקוב אחרי החידושים. בתור בעל עסק, צריך להיות עם היד על ההדק כל הזמן ולעדכן את העמוד, אפשר לומר אפילו, במשך יממה שלמה. עדכונים שוטפים בניהול אינסטגרם עסקי מראים שהעסק חי ויציב ונותן לגולש לגיטימציה לעקוב אחרינו ולהתעדכן בחידושים של העסק.
2.איכות התמונה – אינסטגרם עסקי מתחיל בתמונה העדכנית ונגמר בתמונה הראשונה שהעלנו. חשוב להעלות תמונות שמושכות תשומת לב וגורמות לעין למן שוק, שהגולש ירצה להיכנס לפוסט. באינסטגרם יש אפשרות של עריכת תמונה בצורה הכי קלילה ופשוטה שיש. ישנם פילטרים כבדים ויש את הקלים. חשוב לא להגזים בפילטר, אלא לייצר מציאות אמיתית ולא מדומה. כמובן להקפיד על יצירתיות יוצר רושם של ראש גדול.
3.קישור האינסטגרם העסקי לדף הפייסבוק – אפליקצית אינסטגרם מאפשרת לנו להתחבר דרך אותו הפרופיל לפייסבוק, חשוב ליישם אפשרות זו.
תוכלו למשוך חברים מהפייסבוק אל עמוד האינסטגרם ההעסקי שלכם בעת שימוש באופציה זו.
4.#האשטגים – יוצר חשיפה של הפרופיל שלך בכל רחבי העולם. ניתן לתייג עד 30 תגיות בתמונה. חשוב להשתמש באופציה זו, שכן זה מקנה לך פרסום בכל העולם וכך הפרופיל שלך נחשף בצורה הכי טובה שיש. כדאי לגוון בתיוגים, כך תסחפו קהלים שונים ותביאו עוקבים חדשים כל פעם ותיראו מה עובד לכם הכי טוב.
5.פרופיל עסק – חשוב להפוך את הפרופיל לעסקי בהגדרות, כך שתוכלו להוסיף טלפון וכתובת בצורה הכי יעילה שיש. לאחר שהופכים את ניהול האינסטגרם לעסקי ניתן להוסיף גם אודות, בהם מומלץ לפרט קצת על השירות שניתן להשיג בחברה, פרטים ליצירת קשר, כתובת החנות ושעות פתיחה.
6.החלק החסר בפאזל – כדאי לשתף פעולה עם עסקים הבאים מתחום המשלים את העסק שלך. המון בתי עסק מפרסמים באינסטגרם וכך תוכלו לנהוג בשיתוף פעולה,
לפרסם את העסק במקומות המשלימים את השירות לעסק שלך, להיחשף ללקוחות חדשים וליצור קשרים בתחומים הזהים לחברה.
7.בידול העסק – חשוב לייצר תחושת ייחודיות לעסק ולפרסם הטבות ומבצעים שקיימים רק אצלכם. זה תמיד מושך עוקבים חדשים. כל שנדרש מכם הוא לפרסם בפייסבוק ובכל רחבי הרשת את הדף שלכם ולהציע מבצע ייחודי רק למצטרפים חדשים לדף העסקי באינסטגרם. זו דרך מצויינת להגדיל את כמות העוקבים ולהגדיל את קהל הלקוחות.
8.תמונה שווה אלף מילים בניהול אינסטגרם עסקי – חוץ מלהעלות תמונה איכותית, חשוב שתעביר את המסר הנכון של העסק. תמונה משווקת שבמבט אחד על התמונה הגולש יבין את כל מה שאתם מנסים להעביר לו.