עיצוב כרטיסי ביקור לכל עסק – הם נמצאים אתנו בכל מקום' בארנק, על דלת המקרר או בתוך תיקיית ניילון.
כרטיסי הביקור הקטנים משדרגים את העסק שלכם ומסייעים ללקוחות ולאנשי עסקים העובדים אתם לשמור על קשר רציף בזכות פרטי ההתקשרות המופיעים עליו: שם העסק, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, פקס והכתובת המדויקת לשליחת הדואר. כרטיס הביקור המעוצב הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לגייס לקוחות חדשים ולשמור על קשר עם הקיימים.
עיצוב כרטיסי ביקור נכון ויעיל יכול ליצור רושם איכותי ומאמין בקרב הלקוחות שלכם.
בעל עסק המציג בסיומה של הרצאה, מצגת ואפילו בכנס את כרטיס הביקור העסקי שלו באווה נראה טוב יותר בפני לקוחותיו הפוטנציאלים מעניק להם תחושת ביטחון שזה אדם מקצועי והעסק יציב וכולנו רוצים לרכוש מוצרים או שירותים מעסק יציב.
כרטיס ביקור הוא כמו דף נחיתה, אם הכרטיס הביקור לא יעבוד בצורה נכונה הוא ייזרק לפח האשפה, כמו דף נחיתה אם לא יכלול את הפריטים המתבקשים הגולש יבחר לברוח ולהתעלם מדף הנחיתה כאילו לא היה ויבחר ללכת ליעד הבא, חיפוש בגוגל לתוצאה הבאה.
עיצוב כרטיסי ביקור – כך עושים זאת נכון
כרטיס ביקור הוא מעבר לתווית קטנה הכוללת את פרטי העסק שלכם. הכרטיס הקטן והמעוצב הוא עולם ומלואו של ממש. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר מתכננים את כרטיס הביקור, הפרמטרים אשר יקפיצו אתכם כמה מדרגות קדימה:
- הפרטים הם העיקר – חשבו על כל הפרטים שאתם מעוניינים לכלול בכרטיס הביקור. איך אפשר להגיע אליכם? יש בתי עסק כמו מוסכים או אולמות אירועים אשר מדפיסים מפת הגעה על גבי צד אחד של כרטיס הביקור.
- אל תשכחו את אתר האינטרנט – לא לחינם אתם טורחים לעצב אתר תדמית מושקע. כדאי לכלול אותו גם בכרטיס הביקור שלכם. אנשים מחפשים את הדרכים הפשוטות להגיע למידע, עיצוב כרטיסי ביקור המכילים את כל דרכי ההתקשרות אתכם אתם מאפשרים ללקוחותיכם ליצור אתכם קשר בקלות רבה יותר, במקרה של ציון כתובת האתר אתם מאפשרים להם בקלות להכיר אתכם יותר וכך ליצור בהם תחושת ביטחון לעסק שלכם.
- כוללים את הלוגו – לוגו על גבי כרטיס הביקור הוא מאסט. אם אתם מעוניינים שיזכרו אתם, אם אתם רוצים שהלוגו יצלצל לכל מי שנתקל בו כבר בפעם השנייה, כרטיס הביקור שלכם צריך לכלול אותו.
- דואגים לעיצוב – עיצוב כרטיסי ביקור היא מנות בפני עצמה. איש המקצוע עמל לילות כימים כדי למקם את כל נפלאות הגרפיקה בכרטיס הקטן. משום כך, יש צורך לבחור עיצוב איכותי, פעמים מאופק ופעמים מושך עין – בהתאם לסוג השירותים שמציע העסק שלכם.
- בוחרים את הנייר – כאשר מעצבים לוגו יש צורך להתחשב בסוג הנייר. האם יהיה זה נייר ממוחזר, כרומו או נייר פנינה? בסופו של דבר ניתן לבצע למינציה לכרטיס. באמצעות עיצוב כרטיסי ביקור אתם יכולים להחליט מה אתם משדרים ללקוחותיכם או למקבלי הכרטיס. השילוב של סוג הנייר, הגרפיקה והעיצוב הכללי של כרטיס הביקור משדר בסופו של דבר את אופי העסק שלכם.
- מיתוג – חשוב שכרטיס הביקור יתמזג עם מוצרים משרדיים שונים כמו תיקיות, ניירות או מעטפות.
כחלק בלתי נפרד ממיתוג אתם רוצים שהלוגו שלכם יתנוסס על מסמכים שונים היוצאים ממשרדכם כמו חשבוניות והצעות מחיר וגם על גבי כרטיס הביקור שלכם. עיצוב כרטיסי ביקור המותאמים לעיצוב יתר המסמכים של המשרד מקנים תחושת יציבות ותחושה שהעסק משגשג. - מה מייחד את העסק – כל עסק מחפש את הדרך המיוחדת שבו הוא יוכל לבלוט, את הערך המוסף שהוא מעניק ללקוח. לדוגמה, מאפייה אשר מוכרת מאפים ללא גלוטן יכולה להדגיש את הנושא הזה גם בכרטיס הביקור. כך, היא מוסיפה סוג קהל יעד שונה וייחודי – לקוחות הרגישים למצרכים שיש בהם גלוטן.
הגודל שקובע
אולי תכננתם לעצב כרטיס ביקור גדול, אך הגודל הסטנדרטי עבור כרטיס הביקור בארץ הוא 5 על 9 סנטימטרים.
כרטיס גדול מדיי עלול שלא להתאים לארנק הסטנדרטי.
ואם אין ארנק טוב שיגן על כרטיס הביקור שלכם, הוא עלול למצוא את עצמו קרוע לגזרים בפח האשפה.
משום כך, כאשר אתם מתכננים את העיצוב, חשוב להביא בחשבון שלמעשה אין לכם הרבה מקום.
מעצב מקצועי מכיר את כללי הגודל הסטנדרטי של כרטיס הביקור.
הוא ילווה אתכם לאורך כל תהליך עיצוב כרטיסי ביקור עד שתתקבל התוצאה המרהיבה.
רוצים לקבל הצעת מחיר לשירותים הבאים? לפני יצירת קשר אתם מוזמנים לקרוא על המחירונים שבנינו במיוחד עבורכם.