נטישת עגלה היא בעיה שכיחה איתה מתמודדים בעלי חנויות מסחר אלקטרוני.
נטישת עגלה מתרחשת כאשר לקוח פוטנציאלי מוסיף פריטים לעגלה שלו אך עוזב את האתר מבלי להשלים את הרכישה. זה יכול להיות מתסכל עבור בעלי אתרי מסחר ועסקים, שכן זה מעיד על אבדן מכירה. הנה כל הסיבות לנטישת עגלה וכיצד לטפל בהן כדי לשפר את שיעור ההמרה של האתר שלכם.
לפני שתתחילו לקרוא את המאמר נמליץ לכם לצפות בוידאו הבא הממחיש בדיוק את חווית המשתמש ומה לא לעשות בעמוד סל המוצרים (מצחיק, מעצבן אבל נכון).
תהליך התשלום המסובך: האשם העיקרי של נטישת העגלה
תהליך קופה מסובך הוא אחת הסיבות העיקריות לכך ש75% מהגולשים נוטשים את העגלה שלכם באתר. תהליך קופה שאינו קצר ונעים עלול להוביל לתסכול ובסופו של דבר לנטישת העגלה. מספר גורמים תורמים למורכבות תהליך התשלום. ראשית, תהליך קופה שאינו מותאם להתאמה למכשירים ניידים יכול להיות מאתגר לניווט עבור משתמשים ניידים. שנית, היעדר כפתור תשלום בולט ומהיר או לחצן תשלום מהיר עלול להפוך את התהליך למייגע. בנוסף, אם לאתר אין ניווט קל ונוח, יכול להיות ללקוחות קשה למצוא את המידע הדרוש או לעבור לשלב הבא.
יתרה מכך, אם האתר אינו מאובטח עם תעודת SSL, זה יכול לעורר חששות אבטחה בעיני הגולשים. לבסוף, שימוש מופרז בפרסומות קופצות או שלבים מיותרים כמו יצירת חשבון חובה או הרשמה לניוזלטר יכולים גם הם לסבך את תהליך התשלום. חיוני להשתמש בכלים כמו hotjar (מפת חום) כדי לנתח את התנהגות המשתמש בדף הנחיתה ולייעל את תהליך התשלום כדי להבטיח שהוא ידידותי ומאובטח למשתמש. זכרו, ככל שתהליך התשלום קל ופשוט יותר, כך הסיכוי להשלמת מכירה גבוה יותר. לכן, חיוני להשקיע באופטימיזציה של תהליך התשלום, גם אם כמה זה עולה (עיצוב, זמן, פיתוח) נראה גבוה בהתחלה, שכן זה ישתלם בטווח הארוך על ידי הפחתת נטישת העגלה והגדלת המכירות.
עלויות נסתרות: סיבה נפוצה לנטישת עגלה
עלויות נסתרות הן גורם משמעותי שמוביל לנטישת עגלה בחנויות מקוונות. כאשר לקוחות מופתעים בעלויות בלתי צפויות בשלב הסופי של תהליך התשלום, זה יוצר תחושה של חוסר אמון ושתקפות האם הרכישה שווה את זה. הפתעות אלו יכולות לכלול עמלות נוספות כגון עמלה עבור שימוש באמצעי תשלום ספציפי, מע"מ שלא נכלל במחיר ההתחלתי או גבוה עלויות משלוח שלא נמסרו בבירור מראש.
לקוחות מעריכים שקיפות ורוצים לדעת את העלות הכוללת של הרכישה שלהם מראש. כאשר הם נתקלים בעלויות בלתי צפויות, זה יכול להוביל לתסכול ולהחלטה לנטוש את העגלה ולחפש חלופות.
לכן, חשוב להיות שקוף לגבי כל העלויות הכרוכות ברכישה מההתחלה. הצג בבירור את כל העלויות, כולל משלוח, מיסים וכל עמלות נוספות בדף המוצר ולאורך תהליך התשלום. שקיפות זו תבנה אמון עם הלקוחות שלכם, תפחית את נטישת העגלה, ובסופו של דבר תוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהגדלת המכירות.
היעדר אפשרויות תשלום: גורם מרכזי לנטישת העגלה
היעדר אפשרויות תשלום מגוונות הוא גורם משמעותי שמוביל לנטישת עגלה בחנויות מקוונות. בעידן הדיגיטלי של היום, לקוחות מצפים למגוון אפשרויות תשלום לבחירה, כולל כל סוגי כרטיסי האשראי כמו Visa, MasterCard, אמריקן אקספרס ודיינרס, כמו גם ארנקים דיגיטליים כמו PayPal, Google Pay ו-PayBox.
בנוסף, לקוחות עשויים להעדיף להשתמש באמצעי תשלום מקומיים כמו ישראכרט, Bit ו-uPay, או בפתרונות תשלום חלופיים דרך מערכות סליקה כמו Cardcom ו-Tranzilla (טרנזילה). לקוחות מסוימים עשויים גם להעדיף הוראות קבע במידה ומדובר ברכישה של עסקאות גדולות יותר או לשלם באמצעות אפליקציות ומערכות בנקאיות כמו MAX.
כאשר חנות מסחר אלקטרוני אינה מציעה מגוון רחב של פתרונות סליקה, הדבר עלול להוביל לנטישת העגלה מכיוון שלקוחות עשויים שלא להרגיש בנוח או שלא יוכלו להשתמש באמצעי התשלום הזמינים ובעיקר אלו המתאימים להם. לכן, חיוני לבעלי חנויות מסחר אלקטרוני להציע מגוון של פתרונות סליקה כדי לתת מענה להעדפות שונות של לקוחות ולהבטיח תהליך קופה חלק ונוח.
הצעת אפשרויות תשלום מרובות לא רק תפחית את נטישת העגלה, אלא גם תגביר את שביעות הרצון והאמון של הלקוחות, מה שיוביל בסופו של דבר לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהגדלת המכירות.
דאגות אבטחת האתר: גורם מרכזי לנטישה
אבטחת אתרים היא דאגה עליונה עבור קונים באינטרנט, וכל ספק בנוגע לאבטחת אתר מסחר אלקטרוני עלול להוביל לנטישת העגלה. בעת בניית אתר לחנות, חיוני לוודא שהאתר מאובטח ומוגן מפני איומי סייבר. לקוחות צריכים להרגיש בטוחים שהמידע האישי והפיננסי שלהם בטוח בעת ביצוע רכישה מקוונת. אם לאתר אין תעודת אבטחת SSL, אינו מציג תגי אבטחה, או שיש לו סימנים אחרים לסיכוני אבטחה פוטנציאליים, לקוחות צפויים לנטוש את העגלה שלהם ולחפש חלופות מאובטחות יותר. לכן, יש חשיבות מכרעת להשקיע באבטחת האתר בעת בניית אתר לחנות.
שכירת חברה לבניית אתרים או חברות לקידום אתרים עם מומחיות באבטחת אתרים יכולה להיות השקעה נבונה. מומחים אלה יכולים לעזור להבטיח שהאתר שלך מאובטח, מה שיבנה אמון עם הלקוחות שלך, יפחית את נטישת העגלה, ובסופו של דבר יוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהגדלת המכירות. בנוסף, חיוני לעדכן את האתר שלך באופן קבוע ולבצע ביקורות אבטחה כדי להבטיח הגנה מתמשכת מפני איומי סייבר. זכור, השקעה באבטחת אתרים אינה רק הגנה על העסק שלך; זה גם על בניית אמון עם הלקוחות שלך והבטחת חווית קנייה חיובית.
חוויית נייד גרועה (אי התאמה לנייד): סיבה נוספת לנטישה
בעולם שבו מכשירים ניידים נמצאים בכל מקום, חוויית סלולר גרועה, המכונה לעתים קרובות חוסר התאמה לנייד, היא סיבה משמעותית לנטישת העגלה. אי התאמה לנייד מתרחשת כאשר אתר אינטרנט אינו מותאם כראוי למכשירים ניידים הן ברמת הקוד והן ברמה הויזואלית (גרפית), מה שמוביל לחוויית משתמש גרועה. מרכיבי מפתח באתר מותאם לנייד כוללים ריספונסביות, ניווט קל וזמני טעינה מהירים. אתר שאינו רספונסיבי לא יוצג כהלכה בגדלי מסך שונים, מה שמקשה על המשתמשים לנווט ולהשלים את הרכישה שלהם.
בנוסף, אם האתר אינו אתר מותאם למכשירים ניידים, עלולים להיות לו זמני טעינה איטיים ודפים "שבורים", מה שעלול להיות מתסכל במיוחד עבור משתמשים בטלפונים סלולריים עם תוכניות נתונים מוגבלות. זה חיוני לבעלי חנויות מסחר אלקטרוני להשקיע בבניית אתר רספונסיבי כדי להבטיח חווית קנייה חיובית בכל המכשירים.
הדבר חשוב במיוחד לאתרי קניות מובילים בישראל ובעולם, בהם חלק ניכר מהקניות באינטרנט מתבצע באמצעות מכשירים ניידים. למרות שזה עשוי להיראות יקר להשקיע באתר מותאם לנייד, זה יקר יותר בטווח הארוך לאבד לקוחות עקב חוויה גרועה בנייד. זכרו, חווית קניה חיובית בנייד אינה רק עניין של נוחות; זה גם על בניית אמון עם הלקוחות שלכם ולהבטיח שהם יכולים לקנות בביטחון בכל מכשיר.
מהירות אתר איטית: סיבה נפוצה לנטישת עגלה
מהירות האתר היא גורם קריטי בחוויית הקנייה המקוונת, ומהירות אתר איטית היא סיבה שכיחה לנטישת עגלת קניות. בעולם המהיר של היום, הגולשים/לקוחות מצפים מאתרי אינטרנט להיטען במהירות ולספק חווית קנייה חלקה. אתר אינטרנט איטי עלול להוביל לתסכול וחוסר סבלנות, ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לנטוש את העגלה שלהם ולחפש חלופות מהירות יותר.
חיוני לבצע באופן קבוע בדיקת מהירות אתר ולעבוד על שיפור מהירות האתר כדי להבטיח ביצועים מיטביים. כלים כמו בדיקת מהירות האתר של Google יכולים לספק תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלכם ולהציע תחומים לשיפור.
גורמים שיכולים להשפיע על מהירות האתר כוללים תמונות או קבצים גדולים, שימוש מופרז בסקריפטים וביצועי שרת לא נאותים. אופטימיזציה לאתר של תמונות, מזעור קוד ושימוש בספק אירוח אמין יכולים לשפר משמעותית את מהירות האתר. בנוסף, הטמעת טעינה עצלנית, הפעלת שמירה במטמון של דפדפן ושימוש ברשת אספקת תוכן (CDN) יכולים גם הם לעזור לשפר את מהירות האתר של Google.
זכרו, אתר אינטרנט מהיר ורספונסיבי לא רק משפר את חווית המשתמש אלא גם משפיע לטובה על דירוג מנוע החיפוש, מה שמוביל בסופו של דבר ליחס המרה גבוה יותר ולהגדלת המכירות.
יצירת חשבון חובה: גורם משמעותי לנטישת עגלת קניות
אילוץ לקוח ליצור חשבון לפני ביצוע רכישה מהווה חסם משמעותי שמוביל לעיתים קרובות לנטישת עגלת קניות. למרות שאולי זה נראה כמו אסטרטגיה טובה לאסוף מידע על לקוחות ולעודד רכישות חוזרות, זה יכול להשפיע למעשה הפוך. לקוחות רבים מעדיפים תהליך צ'ק אאוט מהיר וללא טרחה, ונאלץ ליצור חשבון יכול להיראות כצעד מיותר וגוזל זמן. זה יכול להוביל לחווית משתמש שלילית ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לנטוש את העגלה שלהם ולחפש חלופות נוחות יותר.
חיוני להתמקד בהבנת הלקוח והעדפותיו במקום להטיל דרישות שעלולות להיראות כמכבידות. הצעת אפשרות לקופה לאורחים, יחד עם אפשרות יצירת חשבון, יכולה לספק גישה גמישה וידידותית יותר ללקוח. בנוסף, שימוש בפסיכולוגיה הפוכה על ידי הדגשת היתרונות של יצירת חשבון, כגון תשלום מהיר יותר בעתיד, מעקב אחר הזמנות ומבצעים מיוחדים, יכול לעודד לקוחות ליצור חשבון מרצון מבלי להרגיש מאולץ. זכרו, חווית קנייה חיובית ונוחה היא המפתח להפחתת נטישת העגלה ולהגדלת שיעורי ההמרה.
חוסר אמון באיכות המוצר: גורם מכריע לנטישת עגלה
אמון באיכות המוצר הוא גורם מכריע בהחלטת הלקוח להשלים רכישה, וחוסר אמון עלול להוביל לנטישת עגלת הקניות. מספר גורמים יכולים לתרום לחוסר אמון באיכות המוצר. ראשית, תמונות מפוקסלות או תמונות מוצר באיכות נמוכה עלולות ליצור תפיסה של איכות ירודה ולהוביל לחוסר אמון. שנית, טקטיקות מכירה אגרסיביות מדי או מכירה קשה עלולות ליצור ספקנות ולהעלות ספקות לגבי האותנטיות או האיכות של המוצר לדוגמא פופ-אפ קופץ עם מבצע לזמן מוגבל או באנר מתחלף ברוטציה עם באנרים נוספים וכולם מציעים מבצע אחר. שלישית, ביקורות ודירוגים לא מספקים מלקוחות קודמים יכולים להשפיע באופן משמעותי על האמון.
אם למוצר יש ביקורות שליליות רבות או דירוג כללי נמוך, לקוחות פוטנציאליים עשויים לפקפק באיכות המוצר ולהחליט לא לרכוש. בנוסף, כל מאמר שלילי על המוצר או לכלוך באינטרנט כגון מחלוקות או שערוריות הקשורות למוצר או למותג עלולים להוביל גם לחוסר אמון ולנטישת עגלה. חיוני לטפל בבעיות אלו על ידי אספקת תמונות באיכות גבוהה, אימוץ גישת מכירה ידידותית ללקוח, ניהול אקטיבי ומענה לביקורות לקוחות, והתייחסות לכל פרסום שלילי באופן יזום. בניית אמון באיכות המוצר היא המפתח להפחתת נטישת העגלה ולהגדלת שיעורי ההמרה.
מדיניות החזרה: גורם מכריע בנטישה
מדיניות ההחזרות היא גורם מכריע שיכול להשפיע על החלטת הלקוח להשלים רכישה, וחוסר בהירות או תנאים לא נוחים עלולים להוביל לנטישת עגלת הקניות. אם זה לא מוזכר בתהליך לגבי מדיניות ההחזרים הכספיים, או אם אין תקנות גלויות לגבי החזרה או ביטול רכישה, לקוחות עשויים להרגיש אי נוחות ולהחליט לא להמשיך ברכישה.
לקוחות מעריכים שקיפות ורוצים לדעת את האפשרויות שלהם למקרה שהמוצר לא יעמוד בציפיות שלהם. לכן, חיוני למסור בבירור את התנאים וההגבלות של החזרת המוצר בדף המוצר ולאורך תהליך התשלום. מדיניות החזרת המוצר צריכה להיות קלה ונגישה לעין הגולש באתר, קלה להבנה, ועליה לכלול מידע על תהליך ההחזרה, כל העלויות הנלוות ומסגרת הזמן להחזרות. בנוסף, חשוב לוודא שתנאי האתר הוגנים וידידותיים ללקוח.
הצעת תהליך החזרה ללא טרחה וחלון החזרה נדיב יכולים לבנות אמון עם הלקוחות שלכם, להפחית את נטישת העגלה, ובסופו של דבר להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון מוגברת של הלקוחות.
זמני אספקה בלתי צפויים: סיבה נפוצה נוספת
זמני אספקה בלתי צפויים הם סיבה נפוצה לנטישת העגלה בעולם המסחר האלקטרוני. לעתים קרובות לקוחות מוסיפים מוצרים לעגלת הקניות שלהם מתוך ציפייה לקבל אותם בתוך מסגרת זמן מסוימת. אם זמן האספקה ארוך מהצפוי או לא מועבר בבירור, זה יכול להוביל לתסכול של הגולש/ת ולנטישת העגלה. שקיפות היא המפתח לניהול ציפיות הלקוחות לגבי זמני אספקה.
חיוני למסור בבירור את זמן האספקה המשוער בדף המוצר, במהלך תהליך התשלום ובאישור ההזמנה. בנוסף, הצעת מעקב אחר משלוחים באמצעות שירותים כמו דואר ישראל, צ'יטה או Volt יכולה לספק ללקוחות בזמן אמת עדכונים על מצב ההזמנה שלהם ולבנות אמון. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את אופי המוצר. לדוגמה, מוצרי מזון או פריטים מתכלים אחרים עשויים לדרוש זמני אספקה מהירים יותר בהשוואה למוצרים שאינם מתכלים כמו מוצרי אלקטרוניקה או ביגוד.
בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את אפשרויות המשלוח הזמינות. הצעת מגוון אפשרויות משלוח, החל במשלוח רגיל ועד למשלוח מזורז, יכולה לתת מענה לצרכי הלקוח ולהעדפות שונות. עבור הזמנות בינלאומיות, חשוב לקחת בחשבון את זמני המשלוח והאפשרויות הזמינות באמצעות שירותים כמו Ali Express, תוכנית שותפים או Dropshipping. בסופו של דבר, תקשורת ברורה, שקיפות וגמישות באפשרויות המשלוח יכולות להפחית את נטישת העגלה ולהוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות ולהגדלת המכירות.
קריאה לא יעילה לפעולה: טעות משמעותית לפני החלטה בעגלה
קריאה לא יעילה לפעולה (CTA) יכולה להיות גורם משמעותי לנטישת העגלה. ה-CTA הוא מרכיב מכריע בתהליך התשלום, המנחה את הלקוחות מה לעשות הלאה. אם ה-CTA אינו ברור, משכנע או קל למצוא אותו, זה יכול להוביל לנטישת העגלה. מספר גורמים יכולים לתרום ל-CTA לא יעיל. ראשית, צבעים לא נכונים יכולים להפוך את ה-CTA לפחות בולט או ליצור תחושת אי נוחות. חשוב לבחור צבעים בולטים ומתיישרים עם העיצוב הכללי של האתר ברמת מעטפת גרפית ואריזה נכונה. שנית, UX שגוי (חווית משתמש) יכול להפוך את ה-CTA לפחות אינטואיטיבי או ידידותי למשתמש. ה-CTA צריך להיות מוצג בצורה בולטת, קל להבנה ואמור להנחות את הלקוח לשלב הבא בתהליך התשלום. בנוסף, אם ה-CTA מניע לפעולה שגויה, זה יכול להוביל לתסכול של הגולש. לדוגמה, אם ה-CTA מנחה את הלקוח להירשם לניוזלטר במקום להמשיך לתשלום, זה יכול להיות מבלבל ולא יעיל. לבסוף, אם הטקטיקות המשמשות ב-CTA אינן ברורות או אגרסיביות מדי (כן זה סותר את אחד הסעיפים הקודמים והסיבה לכך היא שבכל מקרה צריך לעשות A/B TEST בכדי לראות באמת מה עובד לכם), זה עלול ליצור חוסר אמון ולהוביל לנטישת העגלה. חשוב להשתמש בשפה ברורה, תמציתית וידידותית ללקוח ב-CTA. בסופו של דבר, הנעה לפעולה יעיל הוא חיוני להדרכת לקוחות בתהליך התשלום ולהפחתת נטישת העגלה.
היעדר תמיכת לקוחות: פסיכולוגיה ברורה
חוסר תמיכת לקוחות הוא הגורם העיקרי מבחינה פסיכולוגית לנטישת העגלה בחנויות באינטרנט. ללקוחות יש לעתים קרובות שאלות או חששות במהלך תהליך הקניות, ואם הם לא יכולים למצוא את התשובות או לקבל את העזרה שהם צריכים, סביר להניח שהם ינטשו את העגלה שלהם ויחפשו חלופות. חשוב לספק תמיכה ללקוחות באתר ובחנות כדי לתת מענה לצרכים ולחששות של הלקוחות.
מתן מספר ערוצים של שירות לקוחות, כולל תמיכה טכנית ושירות טלפוני, יכול לתת מענה להעדפות שונות של לקוחות ולהבטיח שעזרה זמינה בעת הצורך. בנוסף, מתן מדור שאלות נפוצות מקיף באתר יכול לעזור לענות על שאלות נפוצות ולטפל בחששות ללא צורך בתמיכת לקוחות ישירה. כמו כן, חשוב לוודא שתמיכת הלקוחות תהיה נגישה בקלות ותוצג באופן בולט באתר. לקוחות לא צריכים לחפש מידע ליצירת קשר או להיאבק כדי למצוא את העזרה שהם צריכים. בסופו של דבר, מתן תמיכת לקוחות מעולה יכולה לבנות אמון עם הלקוחות שלכם, להפחית את נטישת העגלה ולהוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות ולהגדלת המכירות.
אז הבנתם שאתם רוצים לבנות אתר חנות וירטואלית ועכשיו הגיע רגע האמת, אתם צריכים לבחור את החברה שתבצע עבורכם את המשימה ולבחור את הפלטפורמה איתה תבנות את האתר, ניסינו לענות גם ללבטים האלו, מוזמנים להמשיך לקרוא…
הבחירה שלנו – פלטפורמת וורדפרס
WordPress היא אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר המשמשות לבניית אתרים. הוא מציע מגוון רחב של תבניות ותוספי וורדפרס שיכולים לעזור לכם להתאים אישית את האתר שלכם ולשפר את שיעור ההמרה. חלק מהיתרונות של שימוש בוורדפרס כוללים:
-
- קלות שימוש: וורדפרס ידידותית למשתמש ואינה דורשת ידע טכני כדי להתחיל. זה הופך את המערכת לקלה, נגישה ונוחה ליבואנים, יצרנים ובעלי מוצרים שאולי אין להם מומחיות טכנית אבל בכל זאת רוצים למכור אונליין.
- גמישות: עם אלפי תבניות ותוספים זמינים, תוכלו להתאים אישית את האתר שלכם כך שיתאים למותג שלכם ויענה על הצרכים הספציפיים שלכם, אם מדובר באתר למכירת תכשיטים, עבודות ציור למכירה ועד מכירת בגדי אופנה.
- ידידותי לקידום אתרים: וורדפרס בנויה עם SEO בפנים, הפלטפורמה הכי טובה לקידום האתר בצורה אורגנית אבל שימו לב כי מדובר בעולם שלם ויש ללמוד את התחום או לקחת שירות מחברה שעוסקת בתחום ה SEO.
- חסכוני: וורדפרס היא פלטפורמה חינמית, אם כי ישנן עלויות הקשורות לאירוח, עיצוב ופיתוח לרישום דומיין ולפלאגינים או ערכות נושא מובחרות. בסך הכל, מדובר בפתרון חסכוני לבניית אתר אינטרנט.
- קהילה גדולה: עם קהילה גדולה של מפתחים ומשתמשים מכל העולם, קל למצוא תמיכה, הדרכות ותוספי וורדפרס כדי לשפר את האתר שלכם ולחסוך המון זמן וכסף ביחס לפיתוח ייעוד שתצטרכו לעשות באתרים שהינם קוד סגור.
וורדפרס בשילוב של אלמנטור פרו (גאווה ישראלית)
Elementor הוא תוסף פופולרי לבניית דפים/אתרים שלמים לוורדפרס המאפשר לכם ליצור דפי אינטרנט יפים ומקצועיים ללא כל ידע בקידוד. Elementor Pro היא גרסת הפרימיום המציעה תכונות ותבניות נוספות. חלק מהיתרונות של השימוש באלמנטור כוללים:
- בונה גרור ושחרר: אלמנטור כולל בונה גרירה ושחרור המקל על יצירה והתאמה אישית של דפי האינטרנט שלכם.
- עיצוב רספונסיבי: אלמנטור מאפשרת לכם ליצור עיצובים רספונסיביים שנראים נהדר בכל המכשירים, כולל שולחן עבודה, טאבלט ונייד.
- תבניות מעוצבות מראש: אלמנטור מציעה ספרייה של תבניות מעוצבות מראש שתוכלו להתאים אישית כך שיתאימו למותג ולצרכים שלכם.
- אינטגרציה עם תוספים פופולריים: אלמנטור משתלבת עם תוספי וורדפרס פופולריים, כולל WooCommerce, Yoast SEO ו-MailChimp, מה שמקל על הוספת פונקציונליות לאתר שלכם, אך שימו לב אם אינכם מבינים בתחום אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועץ SEO.
נטישת עגלות היא נושא נרחב שמשפיע על עסקי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם. גורמים שונים תורמים לבעיה זו, כולל תהליך קופה מסובך, עלויות נסתרות, היעדר אפשרויות תשלום, חששות לאבטחת אתרים, חוויית סלולר גרועה, מהירות אתר איטית, יצירת חשבון חובה, חוסר אמון באיכות המוצר, זמני אספקה בלתי צפויים, הנעה לא יעילה לפעולה, וחוסר תמיכת לקוחות.
דברים אלו חיוניים לבעלי חנויות מסחר אלקטרוני ונדרש לטפל בבעיות אלו על ידי אופטימיזציה של תהליך התשלום, שקיפות לגבי עלויות וזמני אספקה, מתן אפשרויות תשלום מרובות וערוצי תמיכת לקוחות, הבטחת אבטחת האתר ומהירותו ובניית אמון באיכות המוצר. על ידי טיפול בבעיות אלו ומתן חווית קנייה חלקה וידידותית ללקוח, בעלי חנויות מסחר אלקטרוני יכולים להפחית את נטישת העגלה, להגביר את שביעות רצון הלקוחות, ובסופו של דבר, להגביר את המכירות וההכנסות.