אתר תדמית – הניחו לאתר האינטרנט שלכם לבצע את העבודה במקומכם, שהרי שיווק מודרני אינו דומה במהותו לשיווק המסורתי.
עברו הימים בהם מנהל החברה צריך לחפש לקוחות בכוחות עצמו.
כיום הלקוחות מגיעים אליו, אולם זה מתרחש רק אם הצליח לעשות את ה"סוויטש" מהמציאות הקודמת למציאות החדשה והחל לבנות תדמית לעסק שלו.
לעיתים מזומנות קורה שהעסק משקיע זמן וכסף רבים, אולם פיתוח אתר התדמית לא הוביל לתוצאות רצויות, מפני שהאנשים שהיו אמונים על בניית האתר ביצעו עבודה אולי טובה, אבל לא מצוינת.
ועל כן החשיבות שבבחירת חברה רצינית ואמינה לבניית אתרים.
מהו בעצם אתר תדמית?
מה זה אתר תדמית? זהו אתר שישמש כחלון ראווה וירטואלי של עסק קיים וישקף את הערכים, המוצרים, השירות של בעלי העסק.
אתר תדמית לדוגמא זהו אתר זה של חברת גל ים סטודיו, ישנה חשיבות רבה בנוכחותו של כל עסק באינטרנט.
בימינו, כאשר המדיה הדיגיטאלית הופכת פופולארית יותר ויותר, כל עסק שעדיין חסר את הנוכחות הדיגיטאלית, מפסיד למעשה לקוחות פוטנציאליים רבים.
דגשים חשובים בבניית אתר: יש לעצב את האתר כך שישרת את המטרה החשובה ביותר של בעל העסק לכדי עיצוב ובנייה של אתר יפה ומושך.
במידה שיש לכם עסק מקומי ואתם מעוניינים בבניית מאגר של לקוחות פוטנציאליים, תרצו לוודאי לבנות אתר תדמית המעודד אנשים לבצע פעולה כלשהי, כמו הכנסת פרטיהם האישיים.
באתר כזה נרצה שפרטי העסק יהיו זמינים ונגישים, כאשר הטלפון מפורסם במקום בולט.
באתר תדמית מקצועי נדרשים דברים נוספים מעבר לכך שתמצאו חברה לבניית אתרים, לדוגמא כגון אפיון האתר בצורה מקצועית, רכישת תמונות ממאגר תמונות, צילומי תדמית מקצועיים במידה ונדרש, כתיבת התוכן ובעיקר סובלנות כי מדובר בתהליך.
בשונה מאתר מכירות, אתר תדמית ישמש לרוב לחשיפת העסק ללקוחות פוטנציאליים ולאו דווקא להמרת מתעניינים ללקוחות.
ניתן לומר שבאתר מהסוג הזה טוב אם יהיה בעל עיצוב ייחודי ומעניין, אך תוך שמירה על מבנה כללי איחוד, עיצוב נקי ורעיון ברור.
בנוסף, חשוב להקפיד על ביצוע המטרות לשמן נבנה האתר. אם עדיין אינכם בטוחים לגבי מטרות העסק, כדאי מאוד שתעצרו כל מה שאתם עושים ותתמקדו ברעיון העסקי ובמטרות שאתם שואפים להשיג; בדרך זו תוכלו להתקדם בכיוון הנכון, תוך צמצום הבזבוז של משאבים יקרים שבוודאי תשקיעו בדרך.
אתר בשפות שונות מותאם לקהל העיד שלכם
ישנם חברות ועסקים שונים שיבנו אתר תדמית באנגלית, עברית, ספרדית, ערבית במטרה לגעת בקהל היעד שלהם, אז נכון שבניית אתר בשפה נוספת זה דבר יחסית קל ונכון לבצע בתהליך בניית אתר תדמית כאשר אתם בשלב הבניה אך עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי אם תשווקו לקהל יעד הנוסף בשפה נוספת יהיה לכם הצורך לשכפל את כל התוכן מעברית לשפה הנוספת, דבר זה יגרור אתכם להוצאות נוספות שאולי לא לקחתם בחשבון בהצעת המחיר לבניית האתר, הוצאות אלו הן כתיבת תוכן נוסף, הטמעת התוכן באתר, במידה ותעשו קידום אורגני בגוגל השירות של ה SEO יהיה כאילו לקחת פעמיים את השירות, מכיוון שהדבר ידרוש מחברת הקידום שלכם לעשות אופטימיזציה ע"פ הצורך, בהתאם לכך קישורים פנימיים וחיצוניים, אולי אפילו לקחת שירותים של חברת תרגום ו/או להעסיק איש SEO אשר דובר את השפה ועוד…
באם עדיין אינכם בטוחים האם אתם זקוקים לאתר אינטרנט משלכם, נמליץ לכם לעשות חיפוש באינטרנט לגבי עסקים שפתחו אתר אינטרנט וחזו בצמיחה משמעותית של העסק שלהם מאז.