ניהול מועדון לקוחות – בעידן בו הנאמנות של הלקוח והקשר עמו חשוב מאוד, גם אם אינך מוכר מוצר, חברת GalyamStudio מציעה פתרונות משולבים ומותאמים לצורכי הלקוח.
החל מעיצוב, מיתוג ובניית מערך השיווק לניהול מועדון הלקוחות לצורך העמקה ושימור על מנת שייחרט בזיכרון של הלקוח הקיימים.
ניהול מועדון לקוחות מבית סטודיו גל ים!
חשוב לשמור על קשר עם לקוחותיך..
כל מועדון לקוחות באשר הוא כפלטפורמה נכון עבור לקוח שרוצה לשמור על קשר עם קהל היעד שלו, מעבר לכך כשיש מועדון לקוחות טוב שצפה/הקליק/מילא פרטים על מנת לקבל ממך אינפורמציה, הארנק שלו כבר פתוח עבורך, אתה פשוט לא יודע את זה.
הוא כבר מעוניין בשירותים שלך, סומך עליך עד כדי כך שנתן לך את המייל האישי שלו, מכאן הדרך להמרה קצרה מאוד.
ניהול מועדון לקוחות ובכלל הפצה למועדון הלקוחות הנו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי, שמוכיח לנו ולכל לקוחותינו כבר שנים רבות מאוד את יכולתו הויראלית, מיתוגית והכי חשוב דרך ההמרה המהירה.
הרעיון של מועדוני לקוחות מאוד פשוט, הצרכן אישר קבלת מייל מכיוון שהוא מעוניין בדיוור מבצעים ומסרים שיווקיים, ישנם מקומות שמדובר אך ורק באינפורמציה בלבד, מכאן ניתן לקחת את זה לשני מקומות, האחד המקום המאסיבי שדוחף בכל זמן נתון שרק יכול מבצעים לרשימת מועדון הלקוחות, ספק זה מסתכן מאוד בפרישה וביטול חברויות ואילו מצד שני יכול לקבל המרות גבוהות ומהירות.
הספק השני לדוגמא יכול לטפטף מידע חיוני שיינתן כערך מוסף ללקוח וייטמע בראשו של הלקוח רושם חיובי וברגע שיהיה לו צורך בשירותים או במוצרים של הספק מיד הוא יפנה אליו.
חשוב מאוד ליצור נאמנות והדדיות מסוימת בין העסק ללקוח, נתון שחשוב שתדעו, לגייס לקוח עולה פי חמש מהעלות של שימור הלקוח הקיים.
יתרונות בבניית מועדון לקוחות
עם מועדון לקוחות שמנוהל נכון ובקפידה רבה תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לעקוב אחר דפוסי הצריכה שלהם, במטרה לשמור "מתח" בכל הנוגע לחדשות בעסק, מוצרים חדשים שהוכנסו למדף, מבצע מעניין לפלח שוק ספציפי וכד' מועדון לקוחות הוא כלי שיווקי מצוין והכרחי, הידעתם? יחס ההמרה מניוזלטר כפול פי 10 מהקלקה בגוגל או בפייסבוק של קמפיין ממומן!
אנו נאפיין את הפעילות, נעצב את הקונספט, נקים את הפלטפורמה וננהל ונלווה אתכם בכל שלב. ב GalyamStudio תוכלו למצוא את כל השירותים אשר להם תזדקקו על מנת להקים מועדון לקוחות מקצועי שישאיר פער מאוד גדול בינך למתחרים שלך ונמשיך ללוות ולנהלו ביעילות רבה
סטודיו לעיצוב גרפי: בסטודיו לעיצוב גרפי בחברת גל ים סטודיו תוכלו לעבוד עם מחלקת העיצוב המובילה בתחום מועדון הלקוחות, בעזרתם עיצוב נכון וקונספט אינדיבידואלי שמותאם ע"פ השפה הגרפית שלכם מועדון הלקוחות ישדר ללקוחותיך את האג'נדה, המסר והסלוגן אותו תרצו להעביר ברמת הברנד של המוצר.
בעבודה עם הסטודיו שלנו תקבלו את כל הכלים החיוניים וההכרחיים לשיווק טוב יותר, מקצועי יותר ויפה ברמה ויזאלית יותר.
הטכנולוגיה: חברת גל ים סטודיו עובדת עם המערכות הטובות בעולם להפקה והפצת ניוזלטר, SMS, ומציבה לעצמה כל פעם מחדש גבולות ויעדים בלתי אפשריים אשר בסופות של התהליך התבדו ופוצחו, כל צעד הוא אתגר, אין יעד שאי אפשר להשיג! אתם צריכים רק לבקש.
המערכות שלנו גמישות מאוד, ויכולות לעבוד בניהול עם מגוון רחב של סוגי מועדון לקוחות, מבצעים וקופונים, מועדוני צריכה, שיווק דרך דיוורים וכד'.
המערכות אתם אנו פועלים עובדת עם מגוון רחב של סוגי עסקים ועיסוק לדוגמא בתחומי הספא, אופנה, כלי בית, גני ילדים, בתי קפה, מסעדות, תחום הקוסמטיקה, אופטיקה, תעשייה כבדה ועוד.
תהליך בניית מועדון הלקוחות שלך
כמו כל דבר בחיים שום דבר לא הולך ברגל, את מועדון הלקוחות שלך תצטרך לגייס בדרכים חכמות ולאחר מכן לבצע ניהול מועדון לקוחות בצורה בריאה ונכונה.
ישנם הרבה דרכים לעשות זאת, ראו הוזהרתם..לא לעבוד עם רשימות שחורות, לא לקחת מהרשת מיילים עם כלים ורובוטים שונים!!! אומנם טכנית זה קל ונוח אך ראו הוזהרתם, ישנם הרבה עורכי דין שממלאים הרבה מיילים פיקטיביים על מנת לקבל מכם מייל פרסומי בכדי לתבוע אתכם ולעשות כסף קל, זו שיטה מוכרת קלה והחוק לטובתם.
אז בכל זאת מה ניתן לעשות על מנת לצבור אנשי קשר שמעוניינים בשירות שלך? לבקש, כל מה שצריך זה לבקש מהם להצטרף למועדון הלקוחות, בצורה ברורה שתיתן להם ערך מוסף ייחודי, אפשר דרך תערוכות שאתם משתתפים בהם, אפשר באתר הבית שלכם, בפופ-אפ באתר, דרך הפייסבוק, רישום מהסרטונים אותם אתם מפיצים, מאנשי המכירות שבאים במגע יומיומי עם לקוחות הקצה ועוד..
רוצים קבל מידע נוסף על הפקה, שיגור והפצת מגא לרשימות תפוצה פקטיביות ומפולחות? צרו איתנו קשר.
Save
Save