עיצוב באנר שנעשה בצורה נכונה ומקצועית משפיע על ההמרות בקמפיין שלך – קריאה לפעולה גורמת לגולש להבין כיוון בצורה נכונה יותר.
עיצוב ובניית באנר בצורה נכונה יכול להשפיע וליניע לפעולה את הלקוחות שלכם, אנו לא המצאנו את הגלגל אך חשוב לדעת כי הכרחי לעצב את הבאנר עם מידע נכון וחוקים רלוונטיים נוספים וזאת לאחר שביצעתם אפיון נכון ודייקתם את הצרכים שלכם ובעיקר של הלקוחות הפוטנצייאלים שלכם והובלתם אותם לדף נחיתה, הצלחתם לדייק? המשמעות שככל שתעשו את זה נכון אז כנראה שיחס ההמרה יהיה גדול ממה שציפית. לכן לכך דרוש מקצוען שיוכל לתת מענה מקיף ויכלול אפיון, הבנה של התחום, ידע בעיצוב גרפי, זיקה לשיווק וכל הכלים/יכולות הללו יעניקו לך את המוצר הטוב ביותר עבורך, עיצוב באנר מקצועי שיוביל לתנועה/המרה.
איך לעצב באנר בעצמכם?
אתם חושבים שאתם יצירתיים? רוצים לעצב את הבאנר לבד? מהיום תוכלו לעשות זאת עם כלי שנקרה קנבה, כלי זה הוא חינמי וניתן לעצב איתו לוגו, באנרים, אנימציה ועוד, ראו הוזהרתם עבודה בקנבה גורמת לכם להתמכר (בקטע טוב) ו"לבזבז" הרבה זמן עבודה, אם יש לכם כוח, יכולת והבנה מומלץ מאוד, אם אין לכם את הזמן והיכולת וההבנה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר (אנו כמובן עובדים עם כלים מקצועיים יותר כגון PHOTOSHOP, INDESIGN, ILLUSTRATOR, DREAMWEAVER ועוד)
הערה: אנו בסטודיו גל ים לא ממליצים על באנר בשילוב אנימציית פלאש (גם לא בקנבה וגם לא עם מערכות אחרות). לרוב כי העין כבר פוסחת מראש על אנימציה שמנסה לתפוס את העין, המוח שלנו מקרין לנו "מנסים למכור לי" ולכן לרוב הגולש ימנע מצפיה בפרסום הזה שמצטייר לו כספאם. לכן נמליץ כי יש לנקוט באמצעים מקצועיים, שטוחים (ללא אנימציה, ללא אפקטים תלת מימד וללא הצללות) ככל שיהיו ובולטים בצבעם, או בכותרת מושכת, או במבצע.. אך בשום אופן לא באנימציה זולה שתגרום לגולש לאי נוחות ולרצון לברוח מדף הנחיתה הספציפי עליו הגולש נמצא.
מספר דוגמאות באנרים
רוצים לראות דוגמאות נוספות של באנרים? לחצו ע"ג הכפתור למטה!
מספר דוגמאות באנרים
רוצים לראות דוגמאות נוספות של באנרים? לחצו ע"ג הכפתור למטה!
מעבר לטכניקה של העיצוב לחברת גל ים סטודיו יש את היכולת והכלים לתת מענה לעיצוב באנרים לצורכי בניית קמפיינים לפרסום שלמים ועיצוב באנרים עבור דף נחיתה ממיר והתאמות לגדלים לפרסום בפורטלים ורשתות הפרסום. עיצוב באנר יכול להיות משימה קשה אם אין אנו ממוקדים על המטרה, או שאננו מודעים לצורך של הבאנר…כשבאים אלינו עם בקשה לבאנר אנו שואלים מספר שאלות ומיד מבינים את הצורך, מאפיינים את לקוחות הקצה, את הדרך שעליהם לעשות על מנת להגיע לדף הנחיתה ומנסים לספק לצרכן הסופי את מה שהוא צריך, כל זאת על מנת ליצור יחסי המרה טובים.
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
מחירון עיצוב באנר – כמה עולה עיצוב באנר?
נתחיל בכך שהמחירון לעיצוב באנרים משתנה בהתאם לצרכים שלכם ברמת הכמות הנדרשת, ישנה אפשרות לתמחר גם ע"פ בנק שעות עבודה. גולת הכותרת היא שיש לנו מחיר היכרות עם לקוחות חדשים, באנר ראשון בעלות של 389 ₪ + מע"מ, למה? כי אנו מאמינים שלאחר שתתרגלו לשירות שלנו תתמכרו (בקטע טוב)
מחיר עיצוב באנר | ||
כמות באנר מאסטר | מחיר לבאנר (עלות יחידה) | סה"כ |
1 | ₪550.00 | ₪550.00 |
5 | ₪500.00 | ₪2,500.00 |
10 | ₪450.00 | ₪4,500.00 |
15 | ₪420.00 | ₪6,300.00 |
20 | ₪400.00 | ₪8,000.00 |
מספר כוכביות שחשוב שתקראו:
*עד 1 סקיצה לבאנר לעיצוב מאסטר, במקרה של בקשת שכפול אותו באנר לגודל שונה המחיר עבור השכפול עומד על סך של 80 ₪ בלבד לכל עותק/שכפול
*באנר היכרות – רוצים להזמין מעל 10 באנרים אבל לא יודעים אם תהיו מרוצים מהשירות/תוצר הסופי? בקשו מאיתנו "באנר היכרות" בעלות חד פעמית של 389 ₪ לבאנר הראשון, באנר היכרות לא מותנה בהזמנת 10 באנרים כי אנו מאמינים שתרצו להזמין עוד.
*מתאים לפרסום בגוגל/פייסבוק
*עיצוב באנר אספקה ב 5 ימים
*אצלנו אתם תקבלו את קבצים סופיים PSD ו JPG
*המחירים אינם כוללים מע"מ, ט.ל.ח, המחירים עלולים להשתנות
לא מצאתם חבילה שיכולה להתאים לכם? תמיד תוכלו לקחת את שירותינו בעלות פר שעת עבודה, כנסו לדף מחירון עיצוב גרפי המלא באתר וצפו במחירים.
אז מה זה בעצם הבאנר ומה תפקידו?
באנר זו מדיה פרסומית מעוצבת אשר אמורה לתת מיד ולהניע לפעולה לקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם. את הבאנר ניתן לשלב באתרי אינטרנט רבים ומגוונים, החל ממדיות חברתיות ובאפליקציות שמיועדות למובייל, באינדקסים, בניוזלטר, דפי מידע, פורטלים ואתרי תוכן משותפים לגוגל בקמפיינים של גוגל. כמו כן לאחרונה נוסף שחקן חדש, באנר רימרקטינג, באנר זה עוקב אחר גולש שכבר היה באתר שלך והתעניין במוצר X.. האתרים שמפרסמים באנרים מרוויחים מהפרסום ואת הלקוח מעניינת החשיפה.
החלטתם לנסות לבדכם לעצב את הבאנר? מה תעשו על מנת שהבאנר ישקול כמה שפחות?
אם אפשרי תיצרועיצוב גרפי בצורה וקטורית וקטורית ב Animate או בתוכנת אילוסטרטור, בעדיפות לייבוא תמונה ל Animate , היות ותמונה זו תשקול יותר מגרפיקה וקטורית.
אם העיצוב הוקטורי שעיצבתם מכיל הרבה אלמנטים ואף יותר מדי, עדיף להשתמש בתמונה שטוחה, נאמר אפילו JPG או PNG היות ואלמנטים (למרות עצם היותם וקטורים) רבים מדי מכבידים על התמונה.
את התמונה הסופית על מנת להעלות לאתר אינטרנט כזה או אחר יש להוציא בקובץ קל בתוכנת פוטושופ ולבחור בפורמט הנכון, לא תמיד לכל בעל אתר נוח לעבוד עם קובץ כזה או אחר, לכן היינו ממליצים לכם לשוחח או לשלוח מייל בנושא למי שהולך להעלות את הבאנר לאתר, הוא כנראה כבר יכוון אתכם לקבצים ולדרישות הספציפיות שלו (תתפלאו עד כמה הוא מדויק). אודות סוגי הפורמטים השונים תוכלו לקבל מידע גם בכלי המיוחד של גוגל, פשוט תעלו את התמונה לבדיקת הגודל הנכון, הידעתם? לא ניתן לעבור את הגודל 150 KB בתמונה המעוצבת לקמפיין של גוגל.
רוצים שנעצב לכם באנרים איכותיים? עיצוב באנרים לקמפיינים שונים, עיצוב באנרים לצורך רימרקטינג, עיצוב באנר שיופיע בסליידר של האתר האינטרנט מבצעים ועוד התקשרו 050.6818686 או תשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר עוד היום. קבלו שירות מהיר ומקצועי, נסו אותנו 🙂
שאלות תשובות לגבי עיצוב באנרים
עיצוב באנר בודד מתחיל בעלות של כ 389 ₪ לבין 700 ₪ ויותר, זה תלוי ברמה המבוקשת ובעיקר ברמת הדיוק והצורך שתרצו להגיע. אנו ממליצים להיות מדויקים בבקשה של מול מעצב/ת הגרפי/ת שלכם, לשלוח דוגמאות ככל שניתן, הדבר יחסוך לכם ולחברה שתעצב עבורכם זמן יקר ועוגמת נפש מיותרת.
באופן עקרוני כן אתם יכולים לעצב לבד באנר מערכות כמו Canva, אבל מן הסתם כנראה שתצטרכו ללמוד לבד כיצד לעשות את זה, יש מספר רב של סרטים שיכולים ללמד אתכם אם יש לכם טיפה סובלנות ויכולת אוטודידקטית.