עיצוב באנר לפייסבוק – היום שכולם נמצאים בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות כולם רוצים לדעת מה זה באנרים ואיך לעשות אותם בצרה טובה ואיכותית.
על פניו נראה כי לעצב באנר זה פשוט, כותבים כותרת מעניינת וטובה, מוסיפים תמונה מתאימה לנושא וקדימה מניעים לפעולה.
פשוט לא? אז כדי לעשות עיצוב באנר לפייסבוק בצורה יעילה זה לא כל הסיפור.
בעלי עסקים רוצים לשגר באנרים לפייסבוק כדי להרחיב את כמות המתעניינים לשירות והמוצרים שהם מוכרים ובשורה התחתונה להגדיל את כמות הלקוחות שלהם.
בפועל, לא רק תמונה יפה עם כותרת יניבו לכם את התוצאות להם אתם מייחלים.
למה זה יותר מורכב ממה שחושבים?
בכל תחום שתבחרו תגלו שישנה תחרות מאוד גדולה. כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יצליח ולכן הוא פונה לרשתות החברתיות למטרות פרסום, משקיע בקידום אתר אינטרנט של העסק אבל לכל אחד כזה ישנם מתחרים עקשניים לא פחות שגם הם עושים את אותן הפעולות כדי לקדם את העסק שלהם. ביצירת עיצוב באנר לפייסבוק שנראה כמו של כל היתר אתם הופכים להיות עוד עסק ולא העסק ב'ה' הידיעה שימשוך את שימת ליבם של הגולשים.
מאמרים נוספים:
לצפיה בפרויקט ספציפי יש ללחוץ ע"ג התמונה
איך לעצב באנר לפייסבוק בצורה טובה?
ישנה תפיסה מוטעית כי באנר במדיות החברתיות זהות זו לזו, אם אני יודע איך להוציא באנר לפלטפורמה אחת אז אני יכול לשחזר אותה גם באחרות. הגישה הזו שגויה מעט מהסיבה הפשוטה, כל פלטפורמה עובדת בצורה שונה מהאחרת ויש להתאים את העיצוב לפלטפורמה הייעודית לפרסום.
לאחר שעברנו על השוני בין עיצוב באנר לפייסבוק לבין הפלטפורמות האחרות אנחנו יכולים לעבור לשלב הבא, לגעת לגולשים בנקודה הרגישה. הטקסט שכתוב בבאנר צריך להיות בגובה העיניים של הקורא ולגעת לו בדיוק איפה שמציק לו ושכאן הוא יכול למצוא את הפתרון לבעיה הקיימת ולגרום לו להקליק על המודעה ומשם למלא פרטים בדף הנחיתה כשבסופו של דבר הוא יהפוך לעוד לקוח.
אנחנו בחברת גל ים סטודיו מתמחים בעיצוב באנרים לפייסבוק, במיתוג, בקידום אתרים ועוד. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר וליהנות משירות איכותי בתחום השיווק באינטרנט שמוביל לתוצאות.