מיתוג עסקים – בכל דבר ובכל מקום מסביבו המיתוג קיים.
הוא קיים בפרסומות שאנו רואים בטלוויזיה, בשלטי החוצות שאנו רואים בדרך לעבודה, בקטלוג שאנו מנויים אליו, בהמתנה לנציג בחברת סלולר, בבנק, בקופת חולים, באינטרנט ובכל מקום.
בעידן בו יש גישה לאינטרנט מכל מכשיר סלולרי, יש מחשב עם גישה לאינטרנט בכל בית, יש מסכים דיגיטליים בכל מקום שאנו הולכים אליו – אין פלא שהחשיבות של מיתוג עסקים קטנים או גדולים הופך להיות כל כך משמעותי ובית עסק שלא דואג לשבת ולחשוב על קונספט שיווקי לעסק שלו – עשוי להיות הרחק מאחורי המתחרים שלו שכן דאגו לעשות זאת.
רגע – מה זה בכלל מיתוג?
ישנם אינספור פרשנויות למה הוא מיתוג. חלק יגידו כך, אחרים יגידו אחרת. אנו מאמינים שמיתוג הוא בעצם הזיכרון והרגש שאתם רוצים "לצרוב" במוחו של הקהל. כאשר מישהו יזכור אתכם בדרך מסוימת באמצעות הפרסומים שלכם, הרי שאתם בעצם מצליחים להגיע אל מוחם וליבם של הלקוחות שלכם.
במידה ויהיה בצורה חיובית הרי שאתם עושים עבודת שיווק ומיתוג טובה ושירות טוב לעסק שלכם. כך למשל: אם תרצו בקבוק עם נוזל שחור ומדבקה אדומה תגידו מיד שזהו בקבוק קוקה קולה. אם נחשפתם פעם לבגדים של קסטרו, הרי שכעת תדעו שבגד שיש לו פס אדום תפור לבגד סביר להניח שמדובר בבגד של קסטרו.
יש אינספור דברים הקשורים במיתוג העסק שלכם. ייתכן ומישהו ישמע משפט מתוך פרסומת מצחיקה ומוכרת וייזכר באותו עסק, ייתכן ותזכרו מנגינה מסוימת בהקשר של בית עסק מסוים ועוד.
כיצד עוזר לנו מיתוג נכון של העסק?
מי שלומד שיווק ופרסום רואה את העולם בצורה שונה פתאום. פתאום אנו לא נמשכים אחרי כל משפט שנשמע יפה אצל אנשי המכירות, אנו מבינים מה הרעיון מאחורי עיצוב לוגו או עיצוב מסוים אחר, אנו מבינים את סוג הפרסומת שאנו רואים בטלוויזיה ומדוע היא עשויה להצליח ולהיטמע בראש של הצופים ועוד.
מיתוג עסקים נכון, החל משלב העיצוב הגרפי, עיצוב הלוגו, דרך פרסומות וכל דבר שקשור בעסק שלכם – הוא אומנות לכל דבר ועניין וצריך ידע וניסיון של איש מקצוע בתחום על מנת להוביל אתכם לעבודת שיווק ומיתוג נכונה שתיטמע היטב אצל הגולשים וקהל לקוחותיכם.
אילו אלמנטים משפיעים על מיתוג עסקים?
- עיצובים גרפיים – מעיצוב הלוגו שלכם, דרך באנרים באינטרנט, פליירים, כרטיסי ביקור ועוד.
- תשתיות פרסום של החברה – אתר האינטרנט שלכם, דפי נחיתה, פרופילים ועמודים עסקיים ברשתות החברתיות, ערוץ החברה ביוטיוב ועוד.
- הדרך שבה אתם ועובדים שלכם מדברים ומתנהלים – עד כמה אתם מאמינים במוצר/בשירות ובחברה שלכם שאתם מזכירים אותה בשיחה?
- האמונה שלכם במוצרים שלכם – האם אתם בעצמכם משתמשים במוצר שלכם?
- המוצרים/השירותים שלכם – האם הם משפיעים על הלקוחות שלכם כפי שאתם רוצים שישפיעו? מעבירים את המסרים והאני מאמין של החברה?
- הפרסומים שלכם – סרטוני מכירה, מודעות פרסומיות, שלטי חוצות, פרסומות רדיו וטלוויזיה, מודעות בעיתון ועוד.
- התגובות של הלקוחות שלכם – מה הלקוחות שלכם חושבים עליכם, כיצד הם ידברו עם מכרים שלהם על המותג שלכם – זה מה שישקיף על איכות העבודה שלכם והמסרים שאתם מעבירים.
עבודה עם חברת מיתוג ופרסום:
היום אי אפשר להתעלם מהחשיבות של חברת מיתוג מקצועית ומנוסה שעמה אנו חייבים לעבוד ולשתף פעולה על מנת למתג את העסק שלנו. חברות פרסום רבות מתמקצעות גם במה שקשור למיתוג על מנת לחבר בין עבודת המיתוג לעבודת הפרסום.
על כן, אתם רוצים להתייעץ עם חברת הפרסום בנוגע לבניית קונספט מיתוגי לעסק שלכם ואז להכתיב את הפרסומים והעיצובים שלכם בהתאם לקונספט החדש, תוסיפו לכך שלצורך חיבור כל הנקודות חשוב שהחברה תספק לכם שירותים נלווים אחרים לאחר המיתוג כגון, בניית אתר לעסק, שיווק ואסטרטגיה נכונה מותאמת לקהל היעד שלכם ועוד…
פנו אלינו לצוות גל ים סטודיו עוד היום וצוות המקצוענים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במיתוג העסק שלכם – החל ממחשבה עמוקה מי אתם ומה אתם רוצים להעביר, דרך בחירת הצבעים, נראות המותג, עיצוב הלוגואים, עיצוב האתר ועוד ועוד.
לצפיה בפרויקט ספציפי יש ללחוץ ע"ג התמונה