עיצוב פליירים – מי קהל היעד? עובדה מצערת! בארץ ובעולם צצים בתי עסק כמו פטריות לאחר הגשם, חלקם מצליחים ואחרים נאלצים להיסגר עקב התחרות הקשה הקיימת בשוק.
אבל מדוע עסק אחד שורד ואחר לא? לא מדובר רק באיכות המוצרים וטיב השירות, אלא גם בהחלטות הרי גורל, קרי פרסום נכון, מכוון ומדויק לקהל היעד של העסק.
עסק אשר לא מקבל די פרסום יוצא מהמשחק, תוסיפו לכך שילוב של עסק שלא מאפיין את קהל היעד שלו וזהו BIG NO NO.
וכשמדברים על פרסום, לעתים יש צורך לירות לכל הכיוונים – לעצב אתר תדמית, לפתוח עמוד חדש בפייסבוק וכמובן – לעצב פליירים.
עיצוב פליירים – כל היתרונות על גבי פלייר אחד
עסקים רבים מזמינים היום שירותי עיצוב פליירים ולא בכדי. לפליירים יתרונות פרסום שאינם נופלים מאמצעי הפרסום הדיגיטליים:
- נגישות – קלי משקל וברורים, הפליירים יכולים להיכנס בקלות אל תיבת הדואר של הלקוחות, להשתלשל מפתח החלון של הרכב וניתן גם לחלק אותם בצמתים.
- פרסום זול – הפליירים הם כלי פרסומי זול יותר יחסית לכלים אחרים. אין צורך לשלם למקדם אתרים בריטיינר (תשלום חודשי קבוע) או לחברה לבניית אתרים כדי לעצב אתר או לתסריטאי על מנת לכתוב תוכן איכותי להפקת סרטון תדמית. חברה לעיצוב גרפי או מעצב גרפי הם הכתובת עבור מטלה זו.
- פונים לכולם – הפליירים מיועדים הן לאנשים השולטים היטב באמצעים הטכנולוגיים וגם לאלה שמעדיפים להימנע מלהשתמש בהם. הם מדברים לכולם, גם לאנשים מבוגרים אשר מעדיפים את שיטת הפרסום של פעם.
- יעילים בפרסום עסקים מקומיים – אם פתחתם מכולת חדשה בשכונה, פלייר הוא כל מה שאתם צריכים. באמצעות פליירים איכותיים ומעוצבים תוכלו ליידע את התושבים על השירות החדש והקרוב לבית שאתם מציעים.
- פרסום בזמן הנכון – אפשר לסכם עם חברת ההפצה על חלוקת הפליירים בשעות מסוימות. לדוגמה, בשעות הבוקר כאשר מרבית האנשים מתעוררים ויוצאים לעבודה או בשעות הערב, כאשר האנשים חוזרים מעבודתם, הדבר נכון גם לפרסום ממומן בגוגל שמוביל לדף נחיתה מקצועי.
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
לצפיה בפרויקט ספציפי יש ללחוץ ע"ג התמונה
הפלייר שמעודד את ביצוע הפעולה
לפעמים אנו זקוקים לדבר מסוים מבלי לדעת זאת.
כך למשל, אם אנו קמים בבוקר אחד ומגלים בתיבת הדואר שלנו פלייר אשר מפרסם שירותי כביסה, אנו ממשיכים להתעניין ומגלים כי שירות זה יכול להועיל לנו להתמודד עם ערמות הכביסה ולחסוך זמן יקר, מבלי שידענו על כך. הפלייר יכול להגדיל באופן משמעותי את מאגר הלקוחות שלכם, מאגר שאליו לא הייתם מגיעים בדרך אחרת.
נוסף על כך, חשוב לציין בפלייר פרטי התקשרות מדויקים – שם העסק, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, עמוד בפייסבוק וכתובת הגעה.
מתכננים את עיצוב הפלייר
עיצוב פליירים איכותי ומקצועי הוא תוצר ישיר של תכנון מחושב. כאשר אתם נפגשים עם המעצב אשר יעבוד על הפלייר שלכם, אתם עורכים עמו למעשה פגישת היכרות.
המעצב לומד על העסק ועל השירותים שאתם מעניקים, ובהתאם לכך הוא בוחר את סוג העיצוב המתאים.
הפלייר מורכב מפרמטרים שונים אשר באים בחשבון במהלך העיצוב: גודל הפליירים, הרקע שלו, הצבעים הדומיננטיים בפלייר, המידע אשר יסופק ללקוח וכדומה.
ניתן לבחור בפלייר פשוט יחסית הכולל רק שני צבעים, או ללכת עם העיצוב עד הסוף ולבחור את הטוב שבטוב.
מחירים: מחירון לקידום אתרים | מחירון עיצוב גרפי | מחירון בניית אתרים