עיצוב ניוזלטר – מקצועי ונכון למועדון לקוחות.
אנו ב GalyamStudio מתמחים בהעברת המסרים שלכם בדיוור אלקטרוני ע"י שיווק נכון ועיצוב ניוזלטר עם מסרי עדכון בין ארגונים וחברות וללקוחות שלכם.
אנו בונים תהליך עבודה ייעודי עבור כל לקוח ולקוח עם הצרכים האישיים שלו, ומאמינים שמלבד המרה טובה ורכישה של עוד מוצר יהיה נכון לכוון עם הלקוחות שלכם לטווח הארוך ולא רק למיידי.
נצלו את השירות בהגדרת מטרות הדיוור, מיתוג ועיצוב הניוזלטר ודיוורו אל מועדון הלקוחות והנמענים שיש לכם, כמו כן אנו ניצור עבורכם את הדטאבייס לדיוור ולמקסום הפעילות השיווקית, חברת גל ים סטודיו עובדת עם מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת ומקצועית שתיתן לכם מענה מקצועי לכל מבוקשכם ובשקיפות מלאה.
עם מערכת הניוזלטר שאנו עובדים תוכלו לבצע ביעילות ובקלות את הדברים הבאים
- הפקת דו"חות
- ניתוח דו"חות
- הפקת דפי נחיתה
- שליחת SMS
- יצוא קובץ אקסאל של אנשי הקשר ע"פ פילוח
- פילוח מדוייק לדיוור
- ניתוב אנשי הקשר
- שיגור ודיוור מוצלח
ועוד הרבה דברים.
הפקת ניוזלטר למועדון לקוחות קיים הוא אחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר עם יחסי ההמרה הגבוהים ביותר ותהליך העיצוב של הניוזלטר יכול לקבוע בצורה גורלית את הצלחתו של ההפקה וההפצה.
ניוזלטר הוא כלי מצוין ליצירת מערכת יחסים מסודרת ויציבה עם קהל היעד של העסק שלכם.
תוכלו לדוור ללקוח מידע, מבצע וחדשות, לחשוף את סל השירותים/מוצרים החדש של העסק שלכם, לעניין במידע על אירוע מכירתי חשוב של החברה, תערוכה בה אתם משתתפים ועוד…
אנו בגל ים סטודיו מתמחים בעיצוב ניוזלטר שיעוצב במטרה שימשוך את העין של הלקוח בשימת דגש לשימוש בצבעים נכונים.
אצלנו הקמת הניוזלטר כוללת אפיון והבנת צרכים, עיצוב ותכנות.
בניית גריד של עיצוב והפקה כוללת הפצה בתכנים משתנים מפעם לפעם, את התדירות אתם קובעים, אנו יכולים רק להמליץ.
חברתנו מתמחה גם בבניית מועדון לקוחות בדרכים שונות, שאלו אותנו על הנושא.
לצפיה בפרויקט ספציפי יש ללחוץ ע"ג התמונה
עיצוב ניוזלטר לקמפיין של דיוור אלקטרוני, לרוב אם אינך מקצועי הוא כאב ראש גדול מאוד.
היות ומדובר בהבנה במספר פרמטרים שכוללים גם שיווק אך לא רק!
כגון, עיצוב גרפי, הבנה ב UI, הבנה בשיווק, קופירייטינג וכלים שונים להפקת הניוזלטר ועד' אבל אם תשמרו על כללים חשובים ופשוטים, הדיוור שלכם יראה אחרת.
קרוב לוודאי ובמידה ותבקשו ממעצבת גרפית לעצב שמבצעת עיצוב דפי נחיתה היא לא תוכל לעצב ניוזלטר ולהפיק זאת בצורה מקצועית, היות והיום מדובר לא רק בעיצוב אלה יותר בשימושיות של עיצוב דרך קוד CSS ו HTML, אשר רובן של המעצבות/ים לא יודעות להתמודד עם הצרכים של הלקוח, במילים אחרות ייתכן שתקבלו סירוב קל או שינסו להניע אתכם למקומות בהם הן בטוחות יותר, היעלמות קלה בסינון טלפוני זה המקרה הטוב ואילו המקרה הרע הוא שיחת טלפון של "יחסינו לאן":)
אז איך בכל זאת לעצב ניוזלטר ולהישאר חי?
ראשית על מנת להבין את הצרכים שלהם ולקבל השראה, גשו לגוגל ושאלו אותו שאלות, חפשו השראה לניוזלטר אותו אתם רוצים להפיק, צמיד רצוי ללמוד מהניסיון ומהכישלון של האחרים.
למרה הצער יש לנו בכל יום ספאם או שניים במקרה הטוב ואילו במקרה הרע יותר מעשר ניוזלטרים ביום, גשו אליהם בתיבת הספאם וראו מה הם כותבים, שאלו את עצמכם כשאתם בוחנים את הניוזלטר האם יש מוטיב שחוזר על עצמו? האם הייתם קונים את המוצר או את השירות שהם מציעים ומנו מספר סיבות ראליות לכך..
מקום מעולה למתחילים הוא לצפות בגלריית עיצוב הניוזלטרים של Campaign Monitor.
בגלריה זו יש עדכונים יומיים בכל זמן נתון, וניתן לקבל ולצפות בהרבה דוגמאות נהדרות לעיצובים מעוררי השראה.
תוכלו להיכנס גם לאתר viplus הישראלי ולהפיק עיצובים בעצמכם בצורה, פשוטה קלה ומהירה, אתר זה נותן לשלוח ברישיון חינמי עד ל 200 איש, מעל לזה ישנו מחירון הגון במחיר, כמו כן תוכלו לצפות בניוזלטרים שאנו הפקנו עבור לקוחותינו.
חוק שאינו כתוב בשום מקום אך חובה ליישם
לרובנו תיבות מייל מפוצצות בספאם ואין לנו זמן לקריאה של כל ניוזלטר שמגיע אלינו (כן גם אם ביקשנו לקבל מידע על המוצר/שירות של נותן השירות), לכן יש לכתוב כותרת ברורה ואמינה המניעה לפעולה של הגולש (כך לא תבזבזו מזמנו) בנוסף לכך יש לתמוך שהתוכן יהיה קשוב לכותרת ולהפיך, חשוב לשים דגש שאם יש מבצע לשלוח את הגולש לדף נחיתה ברור עם פרטי המבצע וכד.
עיצוב ניוזלטר צריך להיות בתבנית קבועה וברורה, הכתב צריך להיות קריא אשר ידגיש את החלקים הרלוונטיים יותר של התוכן, ומכוון ברמת ה UI מבנה של הניוז ואת עין המשתמש לאן שבאמת אתם רוצים להוביל את הגולש.רשמו מייד את הנושא המרכזי בלי ללכת סחור, ודאגו להבליט את החלק המרכזי בתמיכה של עיצוב גרפי.
חברתנו מפיקה, מפיצה ומעצבת קמפיינים, דפי נחיתה וניוזלטר למועדון לקוחות וקהלי יעד שונים כגון חברי כנסת, ועדים, כנסים וכמו כן יש לנו ניסיון רב בניהול משברים, ניהול מוניטין ופעילויות שונות בתחום הפוליטיקה, צפו בקמפיין לבחירת מזכ"ל מפלגת העבודה…ליחצו ע"ג התמונה.
רוצים גם שנעצב לכם את הניוזלטר הבא? מלאו פרטים עכשיו ונציג יחזור אליכם. ראו מספר דוגמאות שהפקנו אצלנו בסטודיו עבור מספר לקוחות שלנו
הערה/טיפ: אנו לאחר ניסיונות רבים של כלי שיווק למינהן, ישנם מספר לא קטן של מערכות לניהול מועדון לקוחות, המומלצת והמועדפת עלינו לעבודה שוטפת היא במערכת viplus, היא מתממשקת עם הכל מהכל, נותנת לנו את המענה הפשוט, המהיר, מכבר לכך שזו פלטפורמה מקצועית היא נגישה וקלה גם למשתמש הלא מקצועי. ראו בדוגמא הבאה ניוזלטר של חברת דפוס איילון.
יש מספר חוקים של עשה אל תעשה בעיצוב גרפי, שיווק באינטרנט ובכלל ביצירת אינטראקציה עם הלקוח שלכם, ראו בטבלה הערות/הארות,
דוגמה נוספת של עיצוב ניוזלטר: עבור חברת אביב ייעוץ עסקי, קהל היעד היה עסקים חדשים או קיימים אשר מתגוררים באזורי יהודה ושומרון, שימו לב לקריאה בכותרת.. הרי ברור שאם תפתח את המייל ואתה עסק מיהודה ושומרון תפסנו אותך או לפחות את תשומת ליבך למספר רגעים, מכאן והלאה לא נחשוף את כמות ההקלקות ויחס ההמרה, נציין רק שהם היו מצוינים.
הגדירו מטרות ויעדים בהפצת הניוזלטר
לפני שאתם מפשילים את השרוולים ומתחילים להניע את התהליך של עיצוב הניוזלטר, חשבו מה המטרה הסופית והיעדים אותם הייתם רוצים לקבל/להגיע ו/או להניע את הגולש.
בחרו גג בשתי מטרות (לא יותר) ותתמקדו בהם. זה על גבול הבלתי אפשרי לעצב ניוזלטר ל 5 מטרות, חשבו שהדבר יכול לבלבל את הגולש והאימרה "תפסת מרובה לא תפסת" תופסת כאן בהחלט. קל יותר ונכון יותר לעצב ניוזלטר ודף נחיתה שיהיה תומך ביעזור לנו להגיע למטרה אחת.
לפני העיצוב, כתבו במייל למעצב מהם המטרות או המטרה העיקרית של ההפקה השבועית או החודשית שלכם…
האם על מנת להגדיל מכירות? רק על מנת לשמור על קשר עם הלקוחות? להעביר מסר כלשהו או אינפורמציה?
חברת גל ים סטודיו מתמחים בעיצוב ניוזלטר למועדון לקוחות קיים, כמו כן החברה מתמחה בגיוס לקוחות קצה ויצירת דטאבייס של מועדון לקוחות, חידוש, שימור ויצירת לידים ממועדון לקוחות קיים וחדש
Save
Save
Save