ניהול קמפיין בפייסבוק – קמפיין בפייסבוק מוגדר כערוץ שיווק מבין הטובים אם לא הטוב ביותר עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד.
בשיווק במידיות החברתיות ישנם שיטות רבות לפרסום, אך שיטת הפרסום במדיה האינטרנטית הבולטת ביותר היא הפייסבוק, היתרון העצום בה שניתן בצורה קלה ומהירה להיות בולט גם אם הנכם חברה קטנה של בן אדם אחד לנהל קמפיינים גדולים ולהיראות גדולים בדיוק כמו החברה המתחרה הגדולה ביותר בתחומכם.
כל אחד שיש ברשותו כרטיס אשראי ויכולת והבנה בניהול דף פייסבוק יכול גם להקים קמפיין.
באמצעות שיווק סרטון ויראלי נכון, חשיבה קריאייטיבית תוכלו לנהל את הקמפיינים בפייסבוק ולייצר לידים איכותיים, אשר מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, או לנהל קמפיין שפשוט חושף את המותג שלכם לקהל היעד שהגדרתם. גם ניהול קמפיין בפייסבוק מתנהל מצורה מקצועית ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולתרגם את זה למכונת כסף שתמכור עבורכם ללא מאמץ פיזי.
השלבים שחשוב לבצע לפני ניהול קמפיין בפייסבוק
אפיון נכון והגדרת קהל היעד – ראשית לפני שמתחילים לרוץ, לעצב, להגדיר תקציב ויעדים צריך לדעת מיהו קהל היעד, להבין איך ניתן לפנות אליו, מה רוצים להגיד לקהל הנ"ל והאם הקהל רוכש את המוצר או השירות מהבטן או בבחירה מושכלת, ישנם עסקאות שלוקח זמן מה לבצע, לדוגמה רכישה של שטח אדמה, או פרויקט נדל"ן המשקיע הפוטנציאל יעשה הרבה שעורי בית ולא ירכוש על הנייר ללא מפגש עם היזם או בעלי הקרקע, אילו במוצר כמו נעלי אופנה, מעיל או מסך LCD למחשב כנראה שהסיפור יהיה אחר, במקרה הנ"ל רק המחיר ידבר, עם המחיר תוכלו לתפוס את עיניו של הגולש, אילו ברכישת קרקע, גם המחיר יעבוד אך יותר מהכל תמונות של השטח יעשו את העבודה בצורה טובה יותר…על כן צריך לעשות שעורי בית ולהבין את קהל היעד שלכם.
עיצוב גרפי נכון ומותאם לקהל היעד – גם כאן, על מנת לבצע את העיצוב הגרפי שצורה נכונה, לאחר שהכרתם את קהל היעד והבנתם את הצורך שלו..היינו ממליץ לעצב בצורה ישירה, בלי לשחק משחקים, לרמז בפרסום ועם זאת לגלות בדיוק במה מדובר כשאתם מעצבים, במבט ראשון על הפרסום הגולש צריך להבין על מה הוא עומד ללחוץ, זאת על מנת שלא יהיו בזבוזים מיותרים של הקלקות על הבאנרים ובנוסף לזו שלא תהיה אכזבה מצד הגולש, חשוב לדעת..יחס ההמרה הוא פרמטר חשוב לא פחות.
מספר דוגמאות באנרים
רוצים לראות דוגמאות נוספות של באנרים? לחצו ע"ג הכפתור למטה!
אז אחרי שצפיתם בקריאייטיב שנעשה עבור מספר מלקוחותינו נעבור לשלב הבא, דף הנחיתה.
דף הנחיתה של הקמפיין צריך להשאיר לגולש 3 ברירות
להלן הברירות שצריך להותיר לגולש שנכנס לדף הנחיתה,
- מילוי הפרטים
- שיחת טלפון
- יציאה מהדף
ראו בחלק זה את דפי נחיתה הממירים שיצרנו עבור חלק מהלקוחות שלנו, נחשו כמה לידים הם יצרו בתוך 5 ימים בלבד???
אם הצלחתם לגרום לגולש למלא טופס צור קשר (ממש כמו פה למטה), הצלחתם בגדול, אם הוא חייג הצלחתם טוב לא פחות, אם יצא מהדף ללא מילוי טופס או חיוג אתם צריכים לעשות חושבים עם הקמפיין ולנסות לשנות כיוון, קריאייטיב, עיצוב או שינוי תקציב.
לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים
שאלות ששואלים אותנו בנושא ניהול קמפיין בפייסבוק
כיצד מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר ניהול קמפיינים יעיל לעסקים?
מנהל המודעות של פייסבוק הוא כלי רב עוצמה המיועד לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים בפייסבוק. לעסקים קטנים וגדולים, הוא מספק פלטפורמה מקיפה ליצירה, ניהול ומעקב אחר הביצועים של מסעות פרסום. מנהל המודעות מאפשר מיקוד מפורט, המאפשר לקמפיינר להגיע לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים, ומבטיח שהמודעות שלהם יוצגו לקהל הרלוונטי ביותר. הכלי מציע גם תכונות אנליטיות ודיווח חזקות, המאפשרות לנו לנטר את יעילות הקמפיינים בזמן אמת, לקבל החלטות מונחות נתונים ולהתאים את האסטרטגיות בהתאם. בנוסף, היכולת להגדיר תקציבים ולתזמן מודעות מסייעת בניהול משאבים יעיל. חבילת תכונות מקיפה זו הופכת את מנהל המודעות של פייסבוק לכלי הכרחי עבור עסקים המבקשים למקסם את ההשפעה של מאמצי הפרסום שלהם בפייסבוק.
מה זה Ads Manager של פייסבוק בייעול ניהול קמפיינים ממומנים לחברות פרסום?
ה Ads Manager של פייסבוק הוא כלי מרוכז שנועד לייעל את ניהול חשבונות הפרסום, הנכסים וההרשאות עבור עסקים וחברות פרסום. הוא ממלא תפקיד מכריע בארגון ושליטה בהיבטים שונים של קמפיינים ממומנים בפייסבוק. עבור חברות פרסום, הוא מספק ממשק אחיד לניהול מספר חשבונות לקוחות, דפים ומסעות פרסום ממרכז מחוונים אחד. איחוד זה מקל על הקצאת משאבים, מעקב אחר ביצועים בין לקוחות או מסעות פרסום שונים, ולהבטיח עקביות במאמצי הפרסום. Ads Manager בפועל גם משפר את שיתוף הפעולה, מכיוון שהוא מאפשר לחברי צוות ולכל הקמפיינרים בחברה לגשת ולעבוד על נכסים משותפים בצורה שקופה ונוחה מבלי לפגוע באבטחה או בפרטיות. היכולת של הכלי להשתלב עם שירותי פייסבוק אחרים, כמו ספריית המודעות ומנהל המודעות, משפרת עוד יותר את השימושיות שלו לניהול קמפיינים ממומנים מורכבים ורב-פנים.
באילו דרכים ספריית המודעות של פייסבוק משפרת את השקיפות והניהול של קמפיינים בפייסבוק, במיוחד עבור עסקים מכווני שירות לקוחות?
ספריית המודעות של פייסבוק היא מסד נתונים ציבורי המספק שקיפות על ידי הצגת כל המודעות הפעילות והלא פעילות המופעלות בפייסבוק. עבור עסקים מכווני שירות לקוחות, תכונה זו מועילה במיוחד בכמה דרכים. ראשית, היא מאפשרת לעסקים אלה לחקור את אסטרטגיות הפרסום של המתחרים הישירים שלהם, תוך מתן תובנות לגבי מגמות שוק ומסרים יעילים. ידע זה יכול להשפיע על פיתוח מסע הפרסום. שנית, ספריית המודעות מציעה תצוגה שקופה של היסטוריית המודעות של העסק עצמו, אשר ניתן להשתמש בה כדי לתת מענה לשאלות או חששות של לקוחות לגבי מבצעים או הצעות קודמים. על ידי גישה נוחה למודעות קודמות, נציגי שירות לקוחות יכולים להבין טוב יותר ולהגיב לשאלות לקוחות הקשורות לפרסום. בנוסף, שקיפות זו בונה אמון עם הלקוחות, מכיוון שהם יכולים לראות את העקביות והאותנטיות של מאמצי הפרסום של העסק לאורך זמן.
טופס הלידים של פייסבוק בקמפיינים כדי לייצר לידים איכותיים, ואילו סוגי קמפיינים מרוויחים הכי הרבה מהתכונה הזו?
תכונת טופס הלידים של פייסבוק היא כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים לייצר לידים איכותיים ישירות דרך הקמפיינים שלהם בפייסבוק. תכונה זו יעילה במיוחד עבור קמפיינים ליצירת לידים, כאשר המטרה העיקרית היא לאסוף מידע ליצירת קשר מלקוחות פוטנציאליים. עסקים יכולים להתאים אישית את טופס הלידים כדי ללכוד את המידע הספציפי שהם צריכים, כגון שם, דוא"ל, מספר טלפון או פרטים רלוונטיים אחרים. המפתח לניצול יעיל של תכונה זו טמון ביצירת מודעות מושכות וממוקדות המשכנעות את קהל היעד למלא את הטופס. עסקים צריכים להבטיח שתוכן המודעה תואם את תחומי העניין והצרכים של הקהל, ומציע משהו בעל ערך בתמורה למידע שלהם, כמו ניסיון חינם כהנעה לפעולה, הנחה או תוכן אינפורמטיבי. תכונה זו מועילה במיוחד לעסקים שנותנים שירותים, חברות B2B וכאלה בתעשיות שבהן מעורבות ישירה של לקוחות היא חיונית. באמצעות קמפיין הלידים של פייסבוק, עסקים יכולים לייעל את תהליך רכישת לידים איכותיים, ולהפוך את מאמצי הפרסום שלהם ליעילים ואפקטיביים יותר.
הערה: חברתנו עוסקת בניהול קמפיינים רק עבור לקוחות קיימים או לתחומים מסוימים, על מנת לבחון אם אנו יכולים לעזור לכם אתם מוזמנים לפנות אלינו.