האינסטה הפך לחבר הטוב של השיווק – הפרסום מתבצע ע"י כמה קליקים, הוא חינמי, והוא מוכח כמביא לקוחות ועוקבים.
הנה כמה טיפים לדרך נכונה של ניהול עמוד אינסטגרם מצליח ושופע בעוקבים:
- האיכות כן קובעת – התמונות שאתם מעלים חייבים להיות באיכות גבוהה, לייצר ייחודיות ויצירתיות. האינסטגרם מאפשר לכם להשתמש בפילטרים, בהחלקת מסך קלה התמונה תהפוך ליצירת אומנות באיכות גבוהה ביותר. טיפ נוסף הוא לצלם תצלומים מרובעים. בטלפונים של היום יש אפשרות לצילום מרובע, השתמשו בה, זה ייטיב את התמונה ויחסוך מכם זמן להשתמש באפליקציות לחיתוך תמונות.
- ניהול עמוד אינסטגרם זה כלי כייפי ונחמד, אך אם רוצים להוציא ממנו את פירות השיווק, צריך להכיר כל כפתור ואפשרות שהוא מקנה. פרסומים ותזמונים של פוסטים חייבים להיות מחושבים באופן מקצועי. בתור בעל עסק, צריך לדעת מתי הכי הרבה עוקבים פוטנציאליים יצטרפו אל הדף במהלך היום. עם יצירתיות והגדלת ראש, תוכלו להוציא את המיטב מהאינסטגרם.
- #האשטג – כלי זה יכול לחשוף אתכם למיליוני אנשים בעולם, הגדלת עוקבים בזמן קצר, מהיר וקליל. כל גולש באינסטגרם שמחפש פרסומים במנוע החיפוש יוכל להגיע אל הפוסט שלכם בקלות עם אותם ביטויי המפתח שתרשמו בפרסום. ניתן לתייג עד 30 האשטגין בפוסט.
- משפך שיווקי – הגדלת מספר עוקבים ע"י ניהול עמוד אינסטגרם זו מטרה חשובה, אבל זה רק החלק הראשון בפאזל. כדי להרכיב את החלק השני, כדאי להשיג פרטי התקשרות מהעוקבים על מנת למשוך אותם להמשך המעקב אחרינו והרכישה מאיתנו.
פרסום תמונות וסרטונים שמושכים את העין, עם כיתוב מפוצץ ומשווק והרשמה לניוזלטר. כל אלו בסופו של דבר יסגרו לנו את הפאזל של המשפך השיווקי של המטרה. בסופו של דבר, אנו רוצים שהגולש יגיע לדף הנחיתה וירכוש מאיתנו, ולכן אנו צריכים להעביר אותו בדרך מושכת שיגיע לשם.
- סרטונים ותמונות – חשוב לגוון בהעלאת הפוסטים בין שני הדברים. סרטונים ייצרו לנו אהדה והגברת תנועה ע"י סיפור של העסק. נשתמש ביצירת פרסומות לעסק, להראות בסרטון מה הייחודיות שלנו. בתמונות אנו נשתדל להעלות כאלו שרק לפי מבט בתמונה נבין את בידול העסק והעניין בו.
- ממומן – פרסום ממומן באינסטגרם, כמו בגוגל ופייסבוק יקפיץ לאנשים את הפוסטים שלכם בקיר שלהם וכך יחשוף את העסק לעוקבים חדשים.
- תוכן – מכיוון שבאינסטה לא ניתן לפרסם קישורים בתמונות, אנו נניע את הגולש לפעולה כך שילחץ על קישור שמופיע באותו הפוסט שהוא צופה בו. כלומר, בסוף הפוסט נוסיף כתובת של אתר או הדף הנחיתה המבוקש.
- גרפיקה – שלבו בתמונות תכנים, ציטוטים וטיפים כדי למשוך את הקהל להמשיך לעקוב אחריכם. אל תשכחו להשתמש בסעיף שלוש של ההאשטגים.
- יד רוחצת יד – אתרו אנשים פוטנציאליים בתחום שיש להם הרבה עוקבים, כאלו שהם נראים כמו השראה בשבילכם ומעלים תוכן ברמה גבוהה. אושיות אינסטה הוא ביטוי שנכנס ליום יום וע"י פרסום בפרופילים כאלו, תוכלו לחשוף את הדף שלכם לאלפי עוקבים חדשים שייפתחו למוצר שלכם.