מכירת לידים לעסקים באינטרנט – איכות היא לא מילה גסה! – מכירת לידים באינטרנט – זקוקים ללידים איכותיים? הגעתם למקום הנכון!
לידים לעסקים – בגל ים סטודיו מתמחה באספקת לידים לעסקים איכותיים מהגולשים הקיימים באתרכם באמצעות פרסום גורף רימרקטינג (REmarketing) בגוגל/יוטיוב/פייסבוק וברשתות החיפוש, רשתות המדיה השונות ובאתרי "מגא" כגון ynet, nrg, walla, גלובס, TheMarker, כלכליסט ועוד. מהיום הלידים שלכם הולכים להיות איכותיים, בעיקר בגלל שיטת המיקוד שלנו ואפיון קהלי היעד, הבנת הצורך שלו ורק לאחר מכן בניית אסטרטגייה שיווקית נכונה שממירה לידים כבר מהימים הראשונים! מאיתנו תקבלו רק לידים איכותיים נקודה.
כאן תוכלו לצפות בסרטון הסבר על רימרקטינג שבוצע על ידנו
לידים לעסקים – מספר מילים על מכירת ליד איכותי ובכלל
פרסום מבוסס מכירת לידים של קמפיין בגוגל או רימרקטינג הוא המלה האחרונה בתחום קידום אתרים ופרסום באינטרנט. הוא המלה האחרונה מסיבה מאוד פשוטה, כי זה win win, צד אחד אנו כספקים לוקחים את הסיכון של ניהול והקמה של קמפיין ללא רווחיות גדולה וצד שני אתה כלקוח משלם רק על לקוחות איכותיים שאתה מגדיר בתחילת ההתקשרות איתנו.
באמצעות פרסום באינטרנט בשיטת מכירת לידים באינטרנט בעיקר תקבלו מודל מתקדם ומודרני (אשר סותר לגמרי את השיטות הישנות) לצורך לגיוס לקוחות חדשים. כי מכירה או קניה של לידים איכותיים לעסקים איכותיים כשהם מבוססי תוצאה כגון לקוח ממלא פרטים על דף נחיתה ברור ובאנר שהניע אותו לפעולה, כשבכל התהליך ברור לו מה הסיבה שהוא ממלא והוא מעוניין במוצר, אשר כהוכחה לכך הוא אפילו ממלא פרטים אישיים ליצירת קשר עימו מוכיחה שהיא נכונה וטובה לכולנו.

דרך יצירת הלידים ב-גל ים סטודיו
על מנת ליצור לכם לידים איכותיים מכירת לידים באינטרנט צריכה להיות עם יחס המרה גבוה ולכן אנו ניגשים לקמפיין בצורה מקצועית אשר לא תשתמע לשתי פנים.
אנו ניגש למדיה ולשיווק המוצר או השירות שלכם עם מספר טקטיקות, כגון שימוש בעיצוב שיקרא לפעולה אך עם זאת יהיה ברור לכל מי שמעוניין במוצר, ללא "אותיות קטנות", זוהי הנקודה החשובה ביותר איתה אנו באים "במגע" עם הלקוח, ע"י באנר" או מייל ראשוני שמתפרסם ואיתו הוא נחשף למוצר או השירות אותו אתם מעניקים.
לכן באחריותנו המקצועית לייעץ לך לעצב באנרים מקצועיים אך עם זאת משהו שיספק את המיד הנחוץ אודות השירות או המוצר אותו תאה מוכר. לאחר מכן ניגש לעיצוב דף הנחיתה, גם הוא כמובן חייב להיות ברור וממצא, תחת אותו הכובש של השפה הגרפית של הבאנר איתו יצרנו קשר ראשונית עם הלקוח/גולש.
אנו בהחלט היינו ממליצים לנקוב במחיר (במידת האפשר), מספר דרכים שנראות לעין בצורה קלה ונוחה ליצירת קשר טלפונית, הנעה לפעולה במידה והלקוח סרק כבר את האתר והבין שהמוצר/שירות הזה הוא הצורך שלו ועד מילוי הטופס ע"י הגולש.
לאחר תקופת עבודה מסויימת ולאחר הבנת הצרכים ומסקנות של הקמפיין אנו עורכים פגישה נוספת על מנת לשים את הנתונים על השולחן ולגשת לביצוע A/B טסטינג וזאת על מנת להבין אלו דפי נחיתה ממירים לנו יותר, לומדים את התחום לעומק וממשיכים לשפר את יחסי ההמרה.
היתרונות שלנו כחברת בוטיק בעולם הלידים היא התשתית הטכנולוגית הקיימת, אתרי התמיכה הרבית אשר הקימה החברה עבור מאות לקוחותיה הובילה אותה לכך שיהיה לה כמות קישורים איכותיים גדולה כמעט בכל תחום, הניסיון המצטבר בהקמה של קמפיינים וניהולם בתקציבים של מאות אלפי שקלים. צפו במבחר דוגמאות לקמפיינים שלנו.
הניסיון בייצור של הלידים ומכירתם מוכיחים את התועלת שלהם והכדאיות. הטקטיקות החדשות שיש לנו כחברה לבצע ולעשות שימוש במספר כלים במקביל על מנת ליצור באזזז לקהל היעד שלכם, החל מכמות היוזרים שלנו שאנו מנהלים בפלטפורמת פייסבוק, כמות הקבוצות והדפים ועד היכולת שלנו לטרגט לקהל היעד שלך דרך רשימות תפוצה גדולות במיילים או ברימרקטינג.
מכירת לידים לעסק = win win
השלבים:
- פגישה/שיחת ייעוץ ראשונית בחינם
- בניית אסטרטגייה שיווקית ע"פ תקציב מוגדר מראש
- בחינת היכולת לספק לכם שירות עם תוצאות ע"י מחקר מילות מפתח מעמיק
- עיצוב ובניית קונספט כולל קריאייטיב, עיצוב גרפי וכתיבת התוכן ברמת קופי
- הקמת הקמפיין בגוגל ושידור הלידים יישירות למשרדכם ולטיפולכם
הערה/עדכון: חברתנו אינה עובדת שמודל CPL והשירות המוצע יהיה במודל של PPC בניהול החברה
מדוע אצלנו מכירת לידים לעסקים היא האיכותית ביותר?
טוב, שאלה במקום! כי אנו לא באמת מוכרים בסטוקים ומצפים שתסננו לנו לבד את הלידים סוג ב', אשר קיימים כמעט בכל קמפיין או פרויקט לידים באינטרנט.
אנו מאמינים שצריך להביא לכם את הליד האיכותי ביותר, כשהוא מוכן ורוצה את השירות האיכותי שלכם. אז כיצד אנו עושים את זה? אנו מקצים לכל פרויקט ופרויקט נציגת טיוב, אשר שואלת שאלות מנחות בשיחת טלפון קצרה, על מנת להבהיר את הסיבה שהליד השאיר פרטים (אותה סיבה שנגדיר יחד איתך בפגישה ואפיון של קהל היעד) ולאחר שיחה והגדרות שנגדיר מראש לליד איכותי ולליד שאינו איכותי נבחר להעביר אותו להמשך טיפול או לשליחתו לגניזה.
Save