רימרקטינג בגוגל – אנחנו משקיעים שעות מול הממשק של אדוורדס, אבל האם אנחנו באמת עושים הכל נכון ויודעים את כל הטריקים הקיימים במערכת לביצוע רימרקיטינג בגוגל?
כמה טיפים עבורכם שנכתבו לביצוע נכון של רימרקיטינג בגוגל.
תוצאות חיפוש – הלקוח תמיד רוצה להופיע ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, אבל זכרו שהוא פנה אליכם ואינו מבין את פשר הדבר השגוי שהוא דורש מכם לבצע.
לא הראשון הוא הקובע, גם שלישי ורביעי זה מצוין. תמיד תהיו שונים ויצירתיים. חישבו מחוץ לקופסא, מה לכם יש ולמתחרים אין, זה הסוד.
שגיאות כתיב ושפה הפוכה – רלוונטי בלבד לעסקים גדולים עם שם מותג ידוע ולכאלה שיש להם נפחי חיפוש עצומים בגוגל.
שווה לבדוק את גודל החיפוש לעסק שלכם עם שגיאות כתיב וגם עם שפה הפוכה. במקרה כזה, אם תפרסמו את העסק עם שגיאות כתיב, הלקוח יוכל למצוא את העסק גם במקרה הזה ותוכלו לשווק ללקוח את החיפוש החוזר ע"י רימרקיטינג בגוגל.
תוספי מודעות – צרו תמיד קישורים פנימיים בדף המודעה כדי לתפוס כמה שיותר שטח פרסום בתוצאות החיפוש בגוגל. ניתן להוסיף "צור קשר", "אודות". המידע גם ככה קיים באתר ולכן אין בעיה להפנות לשם את הגולש.
ניתוח המרות – לשונית מימדים הכרחית לסעיף זה. שימו לב לשעות ביום בהם הדף פייסבוק ממיר במחיר זול יותר ופרסמו בשעות האלו יותר. קמפיין של אופטימיזציה להמרות חזק מאוד בדברים כאלו. אסטרטגיה זו הופכת את הקמפיין למכונה מפלצתית שמכירה את הלקוח שלכם בצורה הכי טובה שיש, יודעת מתי להציג לו מודעות ומתי להופיע.
ניסוי ותהייה – אם אבצע שינויים בדף נחיתה, האם אקבל יותר המרות? תמיד אנו שואפים להשתפר ולשאוף ליותר, אך לא תמיד יודעים באיזה דרך לפעול כדיי לבצע את הפעולה.
יש פיצ'ר בגוגל אדוורדס שנקרא Campaign Drafts and Experiments, המאפשר ליצור קמפיין ניסיוני בו אנו יכולים לשנות פרמטר מסויים, סוג של A/B testing. כך נוכל לראות האם השינוי מרענן ומביא ליותר המרות.
אנו בגל ים סטודיו מתמחים בפרסום מקצועי וממוקד בגוגל! אז אם יש לכם עסק שברצונכם לפרסם בצורה נכונה בגוגל, פנו אלינו ונצא לדרך חדשה של פרסום והצלחה!