קידום אתרים לעורכי דין – מטבע הדברים התחום של עריכת דין הוא תחום תחרותי מאוד גם באינטרנט וגם מחוצה לו. כיום באמצעות האינטרנט אנשים רבים יכולים להיעזר במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות כדי למנוע עורך דין מקצועי המתמחה בתחום בו הם זקוקים לשירות. כאשר הם מבצעים חיפוש שכזה אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות כדי שיותר קהל יבחין בכם. בתחום כמו עריכת דין בו האגו בין החברות הוא גדול מאוד – הרי שיש גם סוג של "מלחמה קרה" בין החברות מי יופיע ראשון בגוגל ולאילו ביטויים. כולם רוצים להיות הכי טובים, הכי מתקדמים והכי חזקים ולכן עליהם לעבוד מול חברת קידום מנוסה יותר, גדולה יותר, חזקה יותר, בעלת קשרים וכמובן כזו שיודעת לספק תוצאות.
קידום אתרים אורגני לעורכי דין – האם חייב חברה גדולה?
בתחומים תחרותיים בכלל ובתחום עריכת דין בפרט אתם רוצים לעבוד מול חברה שיכולה לספק לכם את הסחורה. על אף שיש כמה מקדמים נהדרים העובדים באופן פרטי, סביר להניח שתוכלו לקבל שירות מקיף ומתקדם יותר אצל חברת קידום אתרים אורגני. אין זה אומר שתצטרכו בהכרח לעבוד מול חברת קידום/פרסום שיש בה עשרות עובדים ויותר (כיוון שאז גדל הסיכוי שיש ניגוד אינטרסים עם חברות נוספות וגם לא תקבלו את אותו יחס אישי ותשומת לב שאתם רוצים וזקוקים לה). בחברות בוטיק של כמה עובדים אתם לא עובד מספר או לקוח שמייצר הכנסה X אלא לקוח חשוב שחשוב לדאוג לו לתוצאות ויפה שעה אחת קודם. חברה שיש לה מספיק משאבים כדי להצליח להביא אתכם לתוצאות הראשונות מצד אחד ותשמח לספק לכם את השירות מכל הלב מצד שני.
שיווק וקידום אתרים באינטרנט – כיצד זה עובד?
עבודת הקידום על אתר מסוים, במיוחד בתחומים תחרותיים כמו עריכת דין, תדרוש עבודה סיזיפית ומורכבת על עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל, על חוויית המשתמש של הגולשים ועל הביצועים של האתר שלכם והתנהגות הגולשים בו. בסופו של דבר הקידום האורגני נועד קודם כל כדי להביא לכם תנועת גולשים רלוונטית ומספקת לאתר שלכם ולייצר לקוחות לעסק שיגדילו את ההכנסה ויהפכו את ההשקעה בפרסום הדיגיטלי למשתלמת כאשר היא תסייע בצמיחת העסק. יש לבחור היטב את הביטויים שרוצים לקדם ואז בהתאם לאסטרטגיית הקידום של החברה היא מבצעת את העבודה שלה במהלך החודש. במהלך החודש ובסופו היא מעדכנת את הלקוח עם דוח חודשי מסודר לגבי מיקום ביטויי המפתח, כמות הכניסות לאתר ופרטים נוספים הקשורים לעבודה השוטפת כאשר לכל חברה יש את המידע הנוסף שהיא מוכנה לתת ללקוח כדי לשמור עליו מעורב ולעבוד מולו בשקיפות ככל שניתן.
איך לבחור חברת קידום אתרים המתאימה לנו ביותר?
יש הרבה חברת קידום אתרים אבל מעטות מהן יכולות לקדם אתרים בתחומים תחרותיים כגון קידום אתר לעו"ד. מעטים מהן באמת מסכימות לקדם אתרים ברמה התחרותית הנדרשת כיוון שלא לכל חברה יש את המשאבים והקשרים כדי לבצע את העבודה. בדקו את תחומי ההתמחות של החברה, הפידבקים עליה, רמת הוותק והניסיון שלה וכמובן אם יש תוצאות בשטח שתוכלו להתרשם מהם – כך ייטב.
עד כאן נתונים של קידום אתר לעו"ד בצורה אורגנית, אם שקלתם לנהל קמפיין מממומן בגוגל ראו להלן טבלאות שיתנו לכם תמונה כללית
ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום דיני עבודה
ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום עריכת דין אזרחי
כן, אם ברצונכם להיות שחקנים גדולים אתם צריכים ללכת מראש על תקציבים גדולים על מנת להביא תוצאות בגוגל, הפרסום בגוגל עובד טוב מאוד אבל בתחום שלכם הוא יקר מאוד, אמנם עלויות הקליקים במודעות הוא בממוצע 60 ₪ אבל קליק זה לא המרה, הנוסחה היא שבין 1 ל 3 לקוחות יצרו איתכם קשר מתוך 10 קליקים, משמע כ 3 לידים לכל 10 קליקים.
חשוב לציין שליד זו עדיין לא עסקה, ז"א כאן נכנס לתפקיד יכולת "המכירה" שלכם.
שאלות בנושא קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין הוא מכריע בשל האופי התחרותי של תחום המשפט, בעיקר באינטרנט. על ידי אופטימיזציה של אתרי האינטרנט של עורכי הדין למנועי חיפוש, עורכי דין יכולים להופיע בתוצאות המובילות כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים שירותים משפטיים. זה מגדיל את הנראות שלהם ומושך יותר לקוחות.
מחיר קידום אתרים לעורכי דין יכול להיות מושפע ממספר גורמים, ביניהם התחרותיות של התחום המשפטי, הניסיון והמומחיות של חברת קידום אתרים והשירותים הספציפיים הנדרשים. חשוב לעבוד עם חברה מקצועית לקידום אתרים שיכולה לספק תוצאות, במיוחד בתחומים תחרותיים כמו עריכת דין.
קידום אתרים מקצועי ממלא תפקיד משמעותי בקידום עורכי דין. על מנת לקדם עורך דין נדרש לבצע אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש, ליצור תוכן איכותי ולעשות שימוש באסטרטגיות SEO יעילה ומותאמת אישית ככל שניתן (לדוגמא סוגי התמחות וחיפושים לוקאליים). זה עוזר לשפר את דירוג האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ומקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא את שירותיו של עורך הדין.
קידום אתרים בחו"ל יכול לעזור לעורכי דין להגיע לקהל בינלאומי. זה מועיל במיוחד לעורכי דין המתמחים במשפט בינלאומי או שיש להם לקוחות ממדינות שונות. זה גם יכול להגביר את המוניטין והאמינות של משרד עורכי הדין בקנה מידה עולמי.
קידום אתרים בתשלום (PPC) כרוך בתשלום עבור פרסומות להגברת הנראות של אתר האינטרנט של עורך הדין (התשלום עבור כל קליק שהגולש לחץ וצריך להשקיע תקציב די גדול על מנת להיות בתוצאות), בעוד שקידום אתרים אורגני כרוך באופטימיזציה של האתר ועבודה סיזיפית שדורשת השקעה על שהאתר ידורג באופן טבעי גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. שתי האסטרטגיות יכולות להיות יעילות בקידום עורכי דין, אך יש להן עלויות ויתרונות שונים.