כלים לקידום אתרים – דרך המלך לחשיפת האתר שלך במנועי החיפוש

תוכן עניינים

כלים לקידום אתרים – דרך המלך לחשיפת האתר שלך במנועי החיפוש – בניית אתרים היא חשובה לצורך ביסוס נוכחות ברשת האינטרנט, עבור אנשים פרטיים, עסקים וארגונים.

אולם בניית האתר אינה מספיקה – חשוב להשתמש בכלים לקידום אתרים על מנת לחשוף את האתר במנועי החיפוש עבור מילות חיפוש נכונות, כך שקהל גולשים רלוונטיים יגיעו אל האתר

אנשים, עסקים וארגונים בונים אתרים כל העת על מנת להעביר את המסר שלהם להמונים על גבי רשת האינטרנט, ואף משקיעים בכך מאמצים, כספים ומחשבה רבה. עיצוב האתרים, התכנים העולים בתוך אותם אתרים וכמובן ההוצאות הנלוות – גרפיקה, שרתי אחסון, דומיין – כל אלו גוזלים זמן ומאמץ רבים אפילו מאנשי מקצוע העוסקים בבניית אתרים.

אבל האמת העצובה היא שבניית האתר היא החלק הקל של המשימה להעביר את המסר שלכם לעולם. האתר שלכם יכול להיות האתר הכי מושקע, הכי יפה והכי איכותי בעולם – אך אם אף אחד לא מבקר בו, הוא סתם עוד פיסת אבק אלקטרוני במרחבי הרשת הוירטואלית.

התחרות על החשיפה היא קשה, וההתמודדות בה היא מאמץ מתמשך שלעולם לא מסתיים. במנועי החיפוש, שהינם מקור תנועה עיקרי עבור הרבה אתרי אינטרנט, מציעים רק עשרה מקומות בעמוד הראשון שלהם. כל מה שמתחת לעמוד הראשון כמעט ולא נחשף ממילא.

זה אומר שהמירוץ אל העמוד הראשון הינו קרב גלדיאטורים וירטואלי בין אתרי אינטרנט מתחרים, הדוחפים אחד את השני כל הדרך לצמרת מנועי החיפוש עבור מילות חיפוש מתאימות, על מנת להביא קהל גולשים רלוונטי לאתר.

כן, ניתן "לעקוף את התור" על ידי שימוש בקידום ממומן, על מנת להגיע לראש העמוד הראשון במנועי החיפוש. אולם בדרך כלל זוהי משימה לא פשוטה מבחינה תפעולית וטכנית, המצריכה שימוש באנשי מקצוע, וחשוב מכך – זוהי משימה יקרה מבחינה כספית לאורך זמן, בשעה שהמתחרים עשויים להיות בעלי כיסים עמוקים יותר משלכם. בנוסף, הגולשים פיתחו "עיוורון" כלפי פרסומות של קידום ממומן בגוגל, שנתפסות כפרסום מוטה ולא אובייקטיבי.

כלים לקידום אתרים

הדרך השנייה היא שימוש בכלים לקידום אתרים, על מנת להגיע לראש תוצאות החיפוש עבור מילות חיפוש רלוונטיות. בארגז הכלים המקצועי של מקדמי אתרים ישנם כמה וכמה כלים, אשר חלקם נוגעים למבנה של האתר המקודם עצמו (אופטימיזציה של אתרים), וחלקם האחר הינו כלים חיצוניים לאתר המקודם, אשר נועדו לאותת למנועי החיפוש על קיומו ועוצמת התוכן של האתר המקודם.

בין הכלים לקידום אתרים הקיימים בכל הנוגע לאופטימיזציה של אתרים ניתן למצוא מודדי מהירות אתרים, בדיקת צפיפות מילות המפתח בתכני האתרים (Keyword Density) ושיפורה, שיפור מבנה הקישורים הפנימי של האתר וכמובן – כתיבת תכנים איכותיים לאתרים.

כלים לקידום אתרים החיצוניים לאתר כוללים, בין השאר, שיתופים במדיות החברתיות של תכנים מהאתר, בניית קישורים לאתרים מאתרי מאמרים ובלוגים רלוונטיים, אזכור של האתר בתגובות יזומות של גולשים בכל מיני פורומים ועוד.

ראו להלן מספר כלים לקידום האתר:

Screaming Frog – כלי מופלא שיכול לחסון בהמון זמן עבודה של איש ה SEO, כלי זה נותן תמונה OVERVIEW ראשונית מספקת מבחינה טכנית, עם הכלי ניתן להסיק מסקנות מהירות לטיפול בהודעות שגיאה, בעיית כפילויות של תגיות המטה, אורך, הפניות שאינן תקינות, עמודי שגיאת 404.

ניתן לקבל את הגרסה החינמית או לשלם, כאן תוכלו להוריד את הגרסה החינמית – לחץ

ההבדל העיקרי בין 2 הגרסאות הוא כמות מספר כתובת ה URL שניתן לסרוק, מדובר בסריקה המוגבלת ל 500 כתובות, כך שאם מדובר באתר גדול יהיה לכם הצורך לשלם, אבל עד אז כנראה שהגרסה החינמית תספיק לכם.

לפני הורדת Screaming Frog מומלץ לצפות בסרטון הבא:

 

Redirectionכלי זה מתאים למשתמשי וורדפרס בלבד, פלגאין Redirection הוא כשמו כן הוא, מבצע הפניית 301, במידה ויש לכם תוכן שעבר ממקום למקום ואתם רוצים לשמור את הכוח שלו, זה הכלי שלכם! זו פעולה קריטית מאוד במיוחד עבור אתרים אשר מקודמים כבר בגוגל ויש להם דירוג, הכלי מיועד לביצוע הפניה והוא עושה את העבודה בצורה יוצאת דופן, מהירה וקלה.

ניתן לשימוש בחינם – להורדה לחץ כאן

כאן תוכלו ללמוד כיצד לבצע את ההפניה

 

Google Analytics – כלי זה הוא כלי הכרחי לפעילות שיווקית של האתר, בלעדיו לא תוכלו לנתח את הפעילות, להגיע למסקנות לדוגמא מה עובד טוב, מה פחות ואיפה ניתן לשפר המרות/פניות/תוכן/עיצוב של האתר ועוד. לצערנו רבים ממעיטים בערך של המידע שניתן לקבל מ Google Analytics (גוגל אנליטיקס), אפשר לומר בצורה חדה וברורה, אם אין באתר שלכם Google Analytics אז אתם לא באמת מקדמים את האתר שלכם, או שאתם מקדמים אבל לא בצורה מקצועית ונכונה (אתם יכולים לדמיין לעצמכם שתנהגו בעיניים עצומות ברכב מרחובות ועד אילת ללא שום הכוונה או רכב חכם?).

אנליטיקס מוגש בחינם מבית גוגל, ניתן לצפות בסרטון הבא כיצד לעבוד עם גוגל, זה הסרטון המקיף ביותר שמצאנו לשנת 2021

בסרטון תלמדו את הדברים הבאים:

  • כיצד להתחיל להשתמש בגוגל אנליטיקס (מעין מבוא)
  • איך ליצור נכס
  • איך להפיק דוחות
  • בחירת אפשרויות תצוגה ועוד

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

Keyword tool io Pro – עם הכלי Keyword tool io Pro תוכלו למצוא את מילות המפתח המחופשות ביותר ע"פ אזור מיגורים, ה Keyword tool io Pro ייתן לך רעיונות למילות מפתח ע"פ אתר (עליך רק להזמין את כתובת ה url) או ע"פ מספר אתרים, עם הכלי תוכלו לדעת כמות ממוצעת של חיפושים חודשיים ולבחון את הפיקים, לדוגמא תחום האירועים, תוכלו לדעת בדיוק באלו חודשים יש עומס ובאלו פחות כמו כן ניתן להזין מילת מפתח אחת ומשם תוכלו לקבל הצעות נוספות, הכלי ניזון מההצעות שגוגל נותן לך לכל מילת מפתח ומפתח את זה מעבר.

לאתר  keywordtool.io

ראו את הסרטון הבא לגרסה בתשלום

 

seoquake – כלי ה seoquake נותן לך מידע מהיר ומשקף לך הרבה פרמטרים מכלים שונים, החל ממידע כגון צפיפות של ביטוי, דיאגונסטיקה לעמוד ועוד… זהו כלי יקר ערך המשמש בעיקר לבחינת אתרים מתחרים או יותר נכון עמודים ספציפיים של המתחרים שלך אשר מתחרים על אותה המילה. עם seoquake תוכלו לנתח פרמטרים כגון, מהיא כמות הקישורים (backlinks) לאתר ו/או לעמוד הספציפי, מה וותק הדומיין, מהם כמות הדפים המאונדקסים בגוגל וביניג

תוכלו להתקין במהירות את seoquake בחנות של גוגל, ראו קישור

בסרטון הבא תוכלו להבין כיצד לנווט במערכת ולצפות בערכים שלה

 

קידום חנות וירטואלית

חנויות וירטואליות הינן זירות מסחר אינטרנטיות, הנבנות עבור עסקים, במטרה לאפשר לקהל גולשים המעוניין לרכוש שירותים ומוצרים מאותם עסקים מבלי לצאת מהבית, באמצעות הזמנה דרך האינטרנט.

בתוך אתר של חנות וירטואלית בדרך כלל תהיה תמונת המוצר או השירות, ואפשרות תשלום מאובטחת המוטמעת באתר עצמו או באמצעות גורמי צד ג' כגון חברות סליקה אינטרנטיות.

קידום חנות וירטואלית הינו התמחות בפני עצמה, כאשר במסגרת הכלים לקידום אתרים עבור אתרי חנות ישנו גם אזכור ורישום של המוצרים בחנות בזירות מסחריות גדולות, לרבות של מנועי החיפוש השונים. כך למשל, במנוע החיפוש הפופולרי בעולם, גוגל, ישנה זירת מסחר בה חנויות יכולות לרשום את מוצריהן, אשר יופיעו בתוצאות החיפוש (Google Shopping).

מעבר לכך, כל הכלים הרגילים לקידום אתרים תקפים גם לגבי קידום חנויות אינטרנטיות: אופטימיזציה של האתר, לרבות אופטימיזציה של עמודי המוצרים, וכמובן בניית קישורים חיצוניים מכל הסוגים אל המוצרים בחנות ואל האתר עצמו.

מאמרים נוספים:

קידום אתרי וויקס

חברת וויקס הינה חברה ישראלית פופולארית בכל רחבי העולם, בעזרתה ניתן לבנות בקלות ובמהירות אתרי אינטרנט ללא ידע מוקדם בתכנות.

אולם עד לפני כמה שנים, קידום אתרי וויקס היה משימה מסובכת: אולם כל חברה לקידום אתרים מקצועית תוכל להתמודד עם הפלטפורמה אך הפלטפורמה של וויקס תמכה בעיקר בבניית אתרים על טכנולוגיית פלאש, אותה מנועי החיפוש לא ידעו לקרוא. לכן למנועי החיפוש היה קשה לקבוע מהם תכני האתר ועבור אילו מילות חיפוש לדרג אותם.

כיום וויקס בונה אתרים על בסיס קוד HTML וקודים מוכרים אחרים, ותכני האתרים הללו נגישים וקריאים על ידי הבוטים של מנועי החיפוש. מאפיין זה מקל מאוד על קידום אתרי וויקס, ומאפשר שימוש רגיל בכלים לקידום אתרים עבור קידומם.

בהקשר זה, חשוב לומר כי אם בניתם בעצמכם אתרי וויקס לעסק או לארגון שלכם, חשוב להגדיר נכון את האתר ואת עמודי האתר, על מנת להקל על מלאכת קידום האתר במנועי החיפוש. לצורך כך רצוי להתייעץ עם מקדמי אתרים מקצועיים, שיבחנו את האתר ויציעו לכם הצעות לשיפור.

בניית קישורים

בניית קישורים חיצוניים לאתרים הינה כאמור כלי מרכזי בארגז הכלים של קידום אתרים של כל משרד שירותי דיגיטל מצוי. בניית קישורים חיצוניים המפנים אל האתר המקודם מאותת למנועי החיפוש כי התוכן באתר רלוונטי וחשוב, ומעודדת את מנועי החיפוש לדרג את האתר גבוה עבור מילות חיפוש רלוונטיות.

חשוב מאוד לבנות קישורים מאתרים רלוונטיים לתחום בו עוסק האתר. אל תבנו קישור לאתר העוסק באיפור, מאתר העוסק בדיג דגי סלמון בים האדום. קישור כזה יכול להזיק לקידום האתר, ולא לקדם אותו.

כמו כן, חשוב לגוון את סוגי הקישורים, ולא לבנות קישורים מאותו סוג כל העת: קידום מאתרי רשתות חברתיות, אתרי שיתוף וידאו, אתרי מאמרים ובלוגים, פורומים ועוד.

ניתן כמובן לבנות גם קישורים משניים אל הקישורים הישירים אל האתר, כדי שמנועי החיפוש יבחינו גם בקישורים הראשיים אל האתר – אולם שגם קישורים משניים אלו יהיו איכותיים, או לכל הפחות, לא מזיקים. מספיק קישור "רעיל" אחד כדי לשבש את האיכות של כל מבנה הקישורים שנבנה עבור האתר.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים