קידום אתרי אינטרנט לעו"ד

תוכן עניינים

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד – התחום של עריכת דין הוא תחום מאוד תחרותי בסביבה הדיגיטלית אולם לא תמיד זה היה ככה.

בעבר היו הגבלות רבות לגבי פרסום עורכי הדין באינטרנט והאופן שבו הם יכולים לפרסם את עצמם. למעשה רק החל משנת 2001 החל לנסח חוקים חדשים וגם אלה עודכנו פעמים נוספות לאורך השנים – לגבי מה מותר ומה אסור וכו'.

חשוב לדעת שבניגוד לתחומים אחרים – עורכי דין המפרסמים את עצמם באינטרנט ובכלל נדרשים בעמידה בחוקי האתיקה של לשכת עורכי הדין.

שיווק דיגיטלי לעורכי דין – מעט רקע וכללי אצבע:

רגע לפני שנדבר על אפשרויות של קידום אתרי אינטרנט לעורכי דין ו/או פרסום ו/או שיווק דיגיטלי כדאי להכיר כמה כללי אצבע לגבי התכנים ואופן הפרסום של עורכי הדין ברשת:

  • הטוען צריך להיות אמין ומקצועי מפאת כבוד המקצוע וכמובן כדי לא להטעות או לפגוע בציבור.
  • ניתן לפרסם במרבית הפלטפורמות באינטרנט אך לא באתרי פורנוגרפיה, באתרים עם אלימות, אתרים עם תוכן פוגעני ואפילו אסור לפרסם באמצעות פופ-אפים.
  • גם אם עושים שימוש במלל שיווקי אסור להשכיר מחירים/שכר טרחה או מבצעים כלשהם.
  • ניתן לפרסם על עורך הדין על תפקידים ציבוריים שונים שמילא מלבד תפקידי שיפוט או חבר ועדה לבחירות שופטים – כל זמן שעורך הדין עדיין פעיל בתפקיד.
  • מותר לפרסם סרטוני ווידיאו אולם החוקים השונים חלים גם עליהם.
  • מותר להציג פידבקים או דוגמאות של לקוחות או להזכיר שמות של לקוחות כחלק מפסקי דין רק במידה ויש אישור בכתב מטעם הלקוח. אסור להציע לו טובות הנאה בתמורה להסכם זה.
  • ניתן להשתמש ברשימת דיוור של החברה כאשר יש אישור מהגולשים לקבל ניוזלטר.

איך לשווק משרד עורכי דין באינטרנט?

אז עד עכשיו דיברנו בעיקר באופן כללי על הנושא ועל מה אסור. כעת נדבר על איך לשווק משרד עורכי דין וכיצד נעשה זאת בסביבה הדיגיטלית. כיום יש הרבה יותר אפשרויות וגמישות מאשר בעבר ולכן גם מבחינת קידום משרדי עורכי דין בגוגל ובכלל בטכניקות הפרסום השונות הרבה יותר קל ונוח לעשות את זה. כעת נציג בפניכם מספר אפשרויות בולטות לשיווק עורכי דין באינטרנט.

קידום עורכי דין בגוגל:

קידום אורגני:

קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המשתלמת והטובה ביותר לטווח הארוך. מלבד העובדה שמבחינה כלכלית היא המשתלמת והרווחית ביותר לטווח האורך קידום אורגני בגוגל משדרג משמעותי גם מבחינת המוניטין של החברה שכן אם אתם מופיעים בגוגל לפני המתחרים שלכם – הקהל מחזיק מכם כחברה חזקה, אמינה וטובה יותר מהחברות האחרות.
הקידום האורגני כולל עבודה על עשרות רבות של פרמטרים במהלך חודש העבודה ובין הפרמטרים העיקריים שבהם נבצע את העבודה יהיו:

  • תוכן – כל אתר זקוק לתוכן כדי להתקדם. חלק מהתכנים עולים לאתר וחלק מיועדים לפיזור ברשת ליצירת קישורים נכנסים לאתר. התכנים באתר צריכים להיות מאוד מקצועיים ומדויקים. אסור להטעות את הקהל וחשוב להתבסס על תיקים אמיתיים, ידע מקצועי ודינים עדכניים. מצד שני אתם רוצים להציג את התוכן גם בצורה פשוטה וברורה לגולש הממוצע.
  • קישורים – חלק חשוב מאוד בעבודת הקידום. אתם רוצים לייצר תכנים ולשגר אותם באתרים שונים ברחבי הרשת ולקשר מהם אל האתר שלכם אך לא רק כמות הקישורים חשוב אלא לא פחות חשוב – איכותם של הקישורים. זהו תחום עמוק מאוד וכדאי להשאיר את העבודה הזו לחברת קידום מקצועית.
  • עיצוב ומהירות האתר – על האתר להיות מעוצב בצורה נוחה, קריאה ומודרנית. הרבה אתרים של עורכי דין שפותח לפני 10-20 שנה לא עברו שינויים וכיום העיצובים שלהם ממש לא נוחים, חוויית המשתמש לא נעימה והרבה מהאתרים לא תואמים לגלישה במובייל שזה בכלל עשוי לפגוע גם בקידום האורגני וגם בשביעות רצונם של הגולשים שלכם.
  • ביטויים לקידום – בחירת הביטויים לקידום ככל הנראה יהיו ביטויי זנב ארוך. כלומר כמה מילים בתוך ביטוי מקודם. זה אומר פחות תחרות מצד אחד אך גם פחות נפח חיפוש מצד שני. מצד שלישי יש נפח גדול של ביטויים שכאלה שניתן לקדם ומכאן המסה הפוטנציאלית של הקהל.

פרסום ממומן:

ניתן כמובן גם להשקיע בפרסום בגוגל כאשר כל החוקים כאן למעלה תקפים גם לטכניקת פרסום זו. קידום אתרי אינטרנט לעו"ד הינו ביטוי תחרותי מאוד וכדאי לדעת שהעלות לקליק כאן היא גבוהה מאוד ויכולה להגיע לעשרות שקלים לקליק, תלוי תחום כמובן, עלות הקליק לעו"ד לדיני עבודה לא יהיה באותו המחיר של עו"ד לתביעה אזרחית לדוגמא. תוסיפו לעלויות של הקליק שיחס המרה הוא כהמרה/פניה לכ 10 קליקים, ז"א 1 ל 10 ישאירו פרטים ועל כן עלות הליד/הפניה הוא גבוה מאוד ביחס לתחומים אחרים. רוצים לדעת קצת יותר על מחקר מילות מפתח? כנסו

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום דיני עבודה

מילת מפתח כמות חיפושים חודשי (ממוצע) עלות הקלקה (מחיר ממוצע) עלות המרה (לפי פניה אחת ל 10 הקלקות)
עורך דין דיני עבודה 4400 ₪18.56 ₪185.60
עורך דין דיני עבודה ייעוץ חינם 320 ₪15.58 ₪155.80
דיני עבודה עורך דין 260 ₪24.23 ₪242.30
דיני עבודה עורכי דין 260 ₪23.43 ₪234.30
עורך דין דיני עבודה באר שבע 140 ₪19.41 ₪194.10
עורך דין דיני עבודה חיפה 140 ₪23.97 ₪239.70
עורך דין דיני עבודה בצפון 110 ₪19.39 ₪193.90
עורך דין דיני עבודה מומלץ 90 ₪23.05 ₪230.50
עורך דין דיני עבודה ירושלים 90 ₪12.75 ₪127.50

ראו דוגמא לעלויות של קליק לתחום עריכת דין אזרחי

מילת מפתח כמות חיפושים חודשי (ממוצע) עלות הקלקה (מחיר ממוצע) עלות המרה (לפי פניה אחת ל 10 הקלקות)
עורך דין אזרחי 260 ₪17.92 ₪179.20
עורך דין מקרקעין בראשון לציון 320 ₪45.01 ₪450.10
עורך דין מקרקעין חיפה 170 ₪16.95 ₪169.50
עורך דין מקרקעין מומלץ 170 ₪29.88 ₪298.80
עורך דין מקרקעין בקריות 170 ₪22.51 ₪225.10
עורך דין מקרקעין תל אביב 170 ₪27.37 ₪273.70
עורך דין מקרקעין נתניה 140 ₪33.47 ₪334.70
עורך דין מקרקעין באשדוד 110 ₪23.13 ₪231.30
עורך דין מקרקעין ירושלים 110 ₪30.58 ₪305.80

הערה: מחירי המרה מוגשים כהערכה בלבד ואין לייחס לה חשיבות רבה, השקלול מבוסס ע"פ פרמטרים מסוימים של אתר ו/או דף נחיתה X.

ראו דוגמא לעלויות של קידום אתרי אינטרנט לעורכי דין ברמת עלות קליק לתחום ענייני גירושין

קידום אתר באינטרנט לעו"ד לענייני גירושין

כל המחירים המוצגים באתר הינם קרובים מאוד למציאות אך מוגשים כסימולציה וכהערכה בלבד, אין להתייחס להערכה כמחיר סופי, ישנם פרמטרים נוספים רבים שעלולים להשתנות ובהתאם לכך העלות הסופית. המחירים אינם כוללים את העלות החודשית עבור ניהול הקמפיין בגוגל, הסכומים מתייחסים לעלות של הפרסום בגוגל בלבד, התשלום לגוגל הינו נטול מע"מ והתשלום מתבצע בכרטיס אשראי של הלקוח האופן ישיר.

כמה זה עולה לי בתכלס? ראו השוואה לעלות הלידים בפועל ע"פ עלות הקליק

קידום אתרים בגוגל לעו"ד טבלת השוואה לעלות של המרה

הערה: כל הנתונים הינם בגדר הערכות ומשתנות בהתאם לאלגוריתם של גוגל ולתחרות, בהתאם לניהול הקמפיין ולתקציב, בהתאם לדף הנחיתה, בהתאם ליום/לשעה ולכן, אין לקחת בחשבון ו/או כהנחה שזו העלות שתהיה לכם, המחיר והנתונים משתנים בכל עת לטובה ולרעה, המשתנים רבים וישנם נתונים שטרם הצגנו, הנתונים הפרסונאליים של האתר או דף הנחיתה שלכם, השירותים שאתם נותנים, זמן התגובה שלכם לליד ועוד…

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

מאמרים נוספים:

קידום אתרי אינטרנט לעו"ד ברשתות החברתיות:

אפשרות נוספת עבור קידום משרדי עורכי דין היא שיווק ברשתות החברתיות. אז נכון שטיקטוק ואינסטגרם לא יעזרו לכם הרבה אולם פרסום בפייסבוק ואפילו לינקדין יכולים לעשות את העבודה בצורה נהדרת (בעיקר פייסבוק). כדאי לפרסם תכנים טובים, לעתים קרובות, לבנות קהל עוקב ותומך ואפילו להשתתף בקבוצות דיון בנושאי עריכת דין ומשפט ולסייע לגולשים עם תשובות מקצועיות לשאלות שלהם וכך לקרב אליכם קהל נוסף.

פרסום לעורכי דין באמצעות גוגל מיי ביזנס:

לבסוף כדאי לעשות שימוש גם בגוגל מיי ביזנס. כאן תוכלו להעלות את המידע על העסק שלכם, פידבקים, תמונות של המשרד ועוד מידע אודות העסק כולל כתובת ושעות פעילות ובכך לאפשר לגוגל להציג אתכם בתוצאות המקומיות של חיפושים לוקאליים בתחום שלכם.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים