קידום אתרים אורגני בגוגל

תוכן עניינים

קידום אתרים אורגני בגוגל – תהיו חלק מההצלחה של עצמכם! מכירים את האמירה, "אם אתה לא שם אתה לא קיים?" אז תרשו לנו לומר שבמקרה הנ"ל לא טעו חכמנו.

היום כמעט כל בעלי האתרים מודעים לכך שאם לא יבצעו קידום אתרים אורגני בגוגל מנוע החיפוש מספר אחד בעולם יהיה אפשרי ללקוחות שלו למצוא את נותן השירות, לכן בעשור האחרון הלקוחות החכימו ולמדו שיש פוטנציאל עסקי גדול ושכל אחד יכול להצטרף למשחק הזה, האומנם? על כך נכתוב בהמשך..

בישראל יש כ 97% מהגולשים שמחפשים בגוגל, קידום אורגני בגוגל הוא כבר לא סתם לבעלי ממון שיכולים להרשות לעצמם ללכת לחברה לקידום אתרים או מומחה לקידום אתרים.

אם כי תנאי הכרחי להמשך פעילות שוטפת של עסק, עסק קטן או בינוני שיהיה יכול להיות שחקן גדול מאוד בעולם האינטרנט, דבר זה מקנה לעסק סיכוי טוב מאוד לעמוד מול השחקנים הגדולים בשוק, המתחרים הגדולים גם גם אלו אשר מקציבים סכומי עתק ברשת, אך לא בהכרח שהם יובילו את המערכה מולך בגוגל ישראל.

לפני שנתחיל הבינו מהו יחס המרה של קידום אורגני

כאשר מעריכים את ההשפעה של דירוג מנועי החיפוש על שיעורי ההמרה, הפער בין כיבוש המקום הראשון בגוגל לבין המיקומים הבאים הוא משמעותי. על פי נתונים, אתר המחזיק במקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל יכול לצפות לשיעור המרה גבוה משמעותית בהשוואה לאלו שבמקומות השני והשלישי. באופן ספציפי, המקום הראשון עשוי להתהדר בשיעור המרה של כ-30% בשל נראות גבוהה יותר ואמינות נתפסת, בעוד שהמקומות השני והשלישי עשויים לראות שיעורים של כ-15% ו-10% בהתאמה. זה ממחיש את החשיבות העליונה של חברות קידום אתרים ומנהלי קמפיינים יעילים בהבטחת מקום ראשון שניתן לממן כחלק מאסטרטגיית שיווק דיגיטלית רחבה יותר.

עבור עסקים המעוניינים לנצל את היתרונות הללו, ההבנה כיצד לבחור חברה לקידום אתרים היא חיונית. ספק SEO מוכשר לא רק יעזור להשיג דירוג אורגני גבוה יותר, אלא גם לשפר את המעורבות באתר ואת שיעורי ההמרה. תהליך בחירה זה צריך לכלול הערכת הרקורד של החברה, האסטרטגיות המופעלות והבנתה של ניואנסים ספציפיים לתעשייה. סוכנות SEO שנבחרה היטב יכולה לשנות את ביצועי האתר, להעביר אותו מהמקום השלישי למקום הראשון, ובכך למקסם את הנראות ולהועיל כלכלית לעסק באמצעות הגדלת תנועה אורגנית והמרות.

הערה: המרה מתייחסת לכמות ההקלקות ואינם בהכרח לקוחות שפנו אליכם ו/או משלמים לכם, בפסקה הבאה נתייחס להמרה שהיא פניה בפועל ולאחר מכן נתייחס ללקוח שרוכש בפועל ונעשה גם סימולציה כך שתוכלו לחשב את הפוטנציאל של העסק שלכם בצורה נכונה לאחר שנבצע לכם מחקר מילות מפתח.

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

מה זו המרה של לקוחות פונים ומה היחס

בשיווק דיגיטלי, המרה מתייחסת לאחוז המבקרים שמבצעים פעולה רצויה באתר, כגון ביצוע רכישה, השארת פרטים או עיסוק בתקשורת ישירה כמו שליחת הודעת וואטסאפ או התקשרות. עבור משתמשים המגיעים באמצעות פרסום ממומן בגוגל, שיעור ההמרה מציג בדרך כלל מאפיינים מובהקים בהשוואה לאלו של קידום אורגני. בממוצע, אתרים עשויים לראות בערך 5% שיעור המרה ממשתמשים שלחצו על מודעות בתשלום, כאשר למשתמשים אלו יש סיכוי גבוה יותר שתהיה להם כוונה ספציפית, כגון ביצוע רכישה או יצירת קשר ישירות עם הלקוח. זה נובע בעיקר מהאופי הממוקד של מודעות ממומנות, שלעתים קרובות נועדו למשוך משתמשים המוכנים לנקוט בפעולה מיידית.

לעומת זאת, מבקרים המגיעים מקידום אורגני בגוגל נוטים לקבל שיעור המרה נמוך יותר, בדרך כלל בסביבות 2-3%. ניתן לייחס את ההבדל הזה לאופי הרחב יותר של תעבורה אורגנית, שבה המשתמשים עשויים להיות בשלבים שונים של מחזור הקנייה, החל ממחקר ראשוני ועד מוכנות לקנייה. למרות שכמות הקליקים יכולה להיות ניתנת להשוואה בין שני המקורות, הכוונה מאחורי הקליקים הללו שונה לעתים קרובות, כאשר משתמשים אורגניים בדרך כלל בוחנים אפשרויות או מחפשים מידע, במקום את הכוונה המיידית לפעול כפי שמבקרים במודעות הממומנות עושים. עם זאת, למרות שיעורי המרה נמוכים יותר, קידום אורגני מוערך בזכות העלות-תועלת שלו והיתרונות לטווח ארוך לצד העלויות הגבוהות יותר הקשורות לקמפיינים בתשלום.

נוסיף לנתונים אלו את הניסיון שלנו, לרוב לקוחות שהגיעו מהקידום האורגני בשלים יותר ועם מוכנות קניה גבוה יותר, זאת מכיוון שהם כבר בחנו את הכל אצל המתחרים שלכם וגם כי המודעות הממומנות ברמה הפסיכולוגית גורמות לנו לעברון כלשהו ואנו פוסחים אותם כי "מנסים לדחוף" לי מידע שאני לא רוצה.

אז כמה עולה לי לקוח משלם?

פשוט (או שלא), העלות של רכישת לקוח משלם משתנה באופן משמעותי בין גישות אורגניות לממומנות, וההבדל הזה הופך בולט עוד יותר כאשר משווים בין פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו WooCommerce לאתרים מוכווני שירות.

עבור אתרי מכירות WooCommerce, קחו בחשבון את מילת המפתח "קידום אתרים", שמחפשים 6,600 פעמים בחודש בעלות לקליק (CPC) של 25.91 ש"ח בקמפיין ממומן. בהנחה ששיעור המרה של 2% (האופייני למסחר אלקטרוני), נדרשים כ-50 קליקים כדי לייצר מכירה אחת, מה שמוביל לעלות רכישת לקוח (CAC) של כ-1,295.5 שקלים ללקוח באמצעות מודעות ממומנות. לעומת זאת, קידום אורגני אינו כרוך בעלויות ישירות לקליק אלא דורש מאמצי SEO מתמשכים. העלות כאן יכולה להיות נמוכה משמעותית, ולעיתים מסתכמת בסביבות 500 עד 700 ש"ח ללקוח כאשר מביאים בחשבון עמלות ניהול SEO, מה שהופך אותה לאופציה חסכונית יותר לאורך זמן.

מאידך, אתרים מוכווני שירות, כמו אלה של "קבלן רשום" המציע שיפוצים, חווים דינמיקה אחרת. חיפוש מילת המפתח "קבלן רשום" מתבצע 1,300 פעמים בחודש במחיר של 9.53 שקל. אם האתר יבצע המרות בשיעור גבוה יותר אופייני לתעשיות שירות, נניח 5%, אזי ה-CAC באמצעות מודעות ממומנות יהיה בסביבות 190.6 ש"ח ללקוח (המצריך כ-20 קליקים להמרה). עבור קידום אורגני, ההוצאה כרוכה בעיקר ביצירת תוכן וקידום אתרים, אולי בממוצע של 300 עד 400 ש"ח ללקוח, בהתחשב בתחרות הפחותה והמורכבות הנמוכה יותר של קידום אתרים בתנאים ספציפיים כאלה.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

דוגמאות אלו ממחישות שלמרות שמסעות פרסום ממומנים מציעים נראות מהירה יותר והמרות פוטנציאליות מהירות יותר, הם מגיעים בעלות גבוהה יותר ללקוח. קידום אורגני, למרות שהוא איטי יותר להתגבר, יכול לספק תוצאות חסכוניות ובעלות קיימא יותר. עסקים חייבים לשקול את הגורמים הללו כשהם מחליטים כיצד להקצות את תקציבי השיווק הדיגיטליים שלהם, להבטיח שהם לא רק לוכדים, אלא גם מרבים ביעילות את קהל היעד שלהם, מעודדים פעולות כמו רכישה או יצירת קשר עם איש קשר דרך האתר.

הנה סיכום נתונים בטבלה הבאה

שימו לב: יתכנו סטיות משמעותיות בין תחומים שונים, עונתיות, עמוד הנחיתה אליו מגיע הגולש ועוד

סוג האתר ושיטת קידום מילת מפתח ונתוני קמפיין עלות ללקוח
אתר מכירות WooCommerce – ממומן קידום אתרים, 6,600 לחודש, 25.91 ש"ח לקליק, 2% המרה 1,295.5 ש"ח
אתר מכירות WooCommerce – אורגני קידום אתרים, 6,600 לחודש, לא רלוונטי לקליק, 2% המרה 500 – 700 ש"ח
אתר המציע שירותים – ממומן קבלן רשום, 1,300 לחודש, 9.53 ש"ח לקליק, 5% המרה 190.6 ש"ח
אתר המציע שירותים – אורגני קבלן רשום, 1,300 לחודש, לא רלוונטי לקליק, 5% המרה 300 – 400 ש"ח

שוקלים לקחת שירות SEO וגם לנהל מסע פרסום?

אנו נשמח לתת מענה ולתת לכם ייעוץ לפני שניגש למלאכה (וזה בחינם בשיחת אפיון ב ZOOM), כל תחום צריך למדוד ולבחון בהתאם לצרכים ולתיאום ציפיות, אלו הדברים שתקבלו מאיתנו בשיחה

  • שיחת אפיון והבנת צרכים ובחינת האתר ע"י מנכ"ל GalyamStudio עם ניסיון של מעל ל 12 שנה
  • לאחר מכן תקבלו מחקר מילות מפתח מעמיק שיכלול מחקר של 3 מתחרים עיקריים שלכם
  • שקיפות – תקבלו הערכת זמני עבודה וזמנים לתוצאות (הערכות בלבד)
  • הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, היא תהיה מותאמת אישית, יש לנו 2 מודלים מנצחים לגדילה פרופורציונאלית ומשותפת

במהלך הקידום האורגני תקבלו מאיתנו את השירותים הבאים:

אלו הדברים שכנראה תקבלו רק מאיתנו כמכלול שלם מתהליך של ה SEO, אפיון צרכים משתנים ומפגש ZOOM בכל רבעון/חצי שנה, בדיקת מתחרים חדשים, הערכת מצב ומחקר חדש, בדיקת UI/UX על מנת למקסם את יחסי ההמרה, אופטימיזציה, אינדוקס ועדכון מפתח אתר, הקמת מספר בלוגים ייעודיים לתחום שלכם לתמיכה של האתר שלכם (נכסים שנשארים ל GalyamStudio), רישום באינדקסים, ניהול מערך קישורים איכותיים, החלפות קישורים, ובנוסף תוכלו לקחת שירותים נוספים מאיתנו כגון מעטפת שיווק נוספת, ניהול רשתות חברתיות, ניהול מוניטין, קידום אתרים ממומן בגוגל וגם בפייסבוק, ניהול והקמה כולל קריאייטיב של קמפיינים ממוקדי מטרה, מכירת לידים, ניהול מועדון לקוחות (ניוזלטר), בניית אתרי wordpress (כולל אפיון, עיצוב ופיתוח) ועוד

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

קידום אתרים גדולים
קידום אתרים
קידום אתרים גדולים

קידום אתרים גדולים בין היתר מצריך גישה אסטרטגית ומפורטת עבור קידום האתר על מנת להתחיל

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים