כתיבת טוקבקים תגובות לפוסטים ולמאמרי תוכן – תן לנו לבנות לך מותג איכותי
שירות תגובות וכתיבת טוקבקים לפוסטים ומאמרי תוכן איכותיים כבר מזמן לא האח הרע בתמונה.. זהו שירות אותו אנו מציעים למספר רב של חברות ושמים דגש לתגובות טובות וחיוביות ע"פ הזמנה, חברנו אינה מגיבה תגובות שליליות שמטרתם לפגוע במישהו/במוצר או שירות או חברה כזו או אחרת.
בעלי עסקים רבים כבר יודעים כיום, עד כמה אתר האינטרנט של העסק הוא חשוב ל"הרמת" העסק ולצמיחתו. קידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל אל אחת מהתוצאות הראשונות, תלוי באלגוריתם של מנוע החיפוש. מסיבה זו, רבים מבעלי העסקים נעזרים במאמרי תוכן טובים המנוסחים היטב, אשר האלגוריתם יזהה אותם כבעלי ערך וכך יעלה את האתר שלהם אל מקום גבוה יותר במיקום התוצאות. גם התגובות למאמרים הללו חשובות ובמיוחד כשהן רבות ובעלות תוכן התומך בכתוב במאמר עצמו, על כן אנשים לעיתים שוכרים שירות של כתיבת טוקבקים בתשלום למאמר שהם עצמם פרסמו, בתוך האתר של העסק. בצורה כזאת הם יכולים להטות בצורה יזומה את דעת הקוראים ולעצב במו ידיהם את ה"באז" המבוקש לאתר.
שירות של טוקבקיסטים בתשלום למאמר תוכן- מתי זה אפקטיבי?
התרומה של אתר האינטרנט העסקי להצלחה כלכלית היא אדירה, גם כאשר לא מדובר באתר ובו תמונות של סחורה כלשהיא – כלומר גם עבור עסקים המציעים שירות כלשהוא ולאו דווקא מוצר של ממש, כמו אתרים של משרדי נסיעות לדוגמה, אשיות ציבורית, פוליטיקה וכד. בשביל אתרים מהסוג הזה, המילה הכתובה היא בעלת כוח עצמתי ולכן ישנה חשיבות מיוחדת לאיכות המאמרים בתוכם. כאשר העסק מציע שירות מסוים והתגובות למאמרי התוכן שבתוכו הן נלהבות- הגולש הממוצע באופן טבעי יחוש הזדהות ויחשוב לעצמו, שצרכנים רגילים לגמרי ממש כמותו, כבר ניסו את השירות- וממליצים עליו בחום, ולכן אולי כדאי לו לנסות גם. העבודה שיעשה הטוקבקיסט המשולם למאמר תיחשב לאפקטיבית, באם הוא יצליח באמצעות כשרון הכתיבה שלו, לתת לקוראים את ההרגשה שהוא, למעשה, צרכן אמתי שרכש את השירות המוצע באתר ונהנה ממנו.
טוקבקים שהגיבו למאמר יכולים לקדם את האתר בצורה יעילה ואפקטיבית ולשפר את יחס ההמרה מעבר לאפקט האורגני
מנוע חיפוש חכם כמו גוגל נותן עדיפות לאתרים שנעשתה בהם אופטימיזציה או סוג של תהליך של קידום אתרים אורגני, כלומר לא קידום ממומן (ppc), רק עבור אתרים אשר התוכן שבתוכם הוא איכותי. כאשר לבעל עסק יש אתר אינטרנט שבו משולבים מאמרי תוכן המנוסחים היטב, מעודדים קריאה מעמיקה ולא מרפרפת וייתכן שאף יופצו הלאה, לקוראים אחרים- שהרי השיתוף ברשת הוא קל- אז העבודה השיווקית נעשית מאליה. עם זאת, גם כאשר המאמר מעניין, אך איש מהקוראים לא טרח להגיב אליו- קורא חדש שיגלוש לאתר עלול לחשוב שהעסק איננו מצליח ושאולי לא כדאי לרכוש ממנו את השירות שהוא מציע. מסיבה זו לעיתים כדאי לבעלי עסקים לממן טוקבקיסטים שבתשלום למאמר שיועלה לאתר- יגיבו באופן המבוקש, יעוררו "רעש" ויסייעו בקידום ובהפצה של התוכן, ומכאן- של האתר והעסק עצמו.
לסיום חישבו אפקט העדר על מנת להיות קיימים
דמיינו לעצמכם לרגע שאם תעברו במתחם מסעדות ותחפשו "מסעדה טובה" תנתחו את הרגע הזה שמשהו משפיע עליכם דווקא לבחור מסעדה X או מה גורם להחלטה שלכם לבחור דווקא את מסעדת Y? לאיזה מסעדה הייתם רוצים להיכנס, מסעדה אחת יש בא מוסיקה רועשת, בשנייה יש כלב שנובח ממש בכניסה, השלישית הפרזנטורית לא מצאה חן בעינכם, אך בעצם בכל התהליך בחנתם עוד פרמטר שחשוב להחלטה שלכם בתת מודע, לא בחנתם או חשבתם עליו בכל התהליך, שפטתם במודע אך מאחורי גזע המוח הסתתר לו משהו מיוחד, שיפוטיות ואינסטינקט שלא ניתן לסילוף או מניפולציה, הרי בואו נאמר את האמת, "כלב?" ייתכן שאתם גם אוהבים ו 50% מהאוכלוסייה היו נכנסים, "מוסיקה רועשת?" יש מצב שאת השיר שמתנגן אתם אוהבים? אם כן כנראה שגם כאן 50% מהאוכלוסייה לא תבטל על הסף את הכניסה למסעדה, בואו נדבר על "הפרזנטורית" רגע, יש כל כך הרבה פרמטרים בה באיך שהיא לבושה או באיך שהיא מדבר שייתכן שאם הייתם עם בן/בת הזוג שלכם הייתם בוחרים להיכנס…למה אנו מנסים להגיע כאן? לפרמטר אפקט העדר, אם לא היו כבשים (אנשים) והמקום היה נראה ריק, כנראה ש 100% מהכבשים היו במסעדה ממול, כאן ההחלטה מתקבל בסינון הראשוני, כחו את האנלוגיה לעולם התוכן האינטרנטי ושאלו את עצמכם האם הייתם בוחרים בבעל מקצוע או נותן שירות שבאתר שלו יש אפשרות להגיב, או בקמפיין שלו בפייסבוק יש אפשרות להגיב ולא הגיב אף אחד, האם הייתם רוצים בכל זאת להתקשר אליו?
אז לאחר שקראת את כל התוכן והגעת עד כאן כנראה שנושא כתיבת טוקבקים ותגובות למאמרים מדבר אליך ואתה לקוח פוטנציאל, אנו מבינים את הדחף הבלתי נשלט שלך למלא פרטים, אז החלטנו גם לספק לך את זה, הטופס למטה מיועד לאנשים כמוך!
הערה: חברתנו תבחן כל מקרה לגופו ואינה מתחייבת לתת שירות לתחום/אדם/חברה שאינה מתאימה לפעילות שלה, זאת ללא כל הסבר/סיבה לסירוב ניהול הפרויקט
Save